Gå til innhold

mulig hemoroider?


texmex

Anbefalte innlegg

hei jeg er en mann på 37 år, 1,90 høy, ca 100 kg, røyker, drikker alkohol ca en gang i uka og drikker en del kaffe. Matvaner: kanskje litt for mye usunn mat som hamburgere, pomme frite osv. Mosjonerer lite og sitter mye i ro. Har nå i en 4-5 dager hatt en merkelig følelse/irritasjon i anus. Det følses om om det er et dyr(orm) der inne som kravler og kryper. Det er ikke vont, men irriterende - og det har en tendens til å komme og gå fra time til time. Lurte først på om det kanskje var noe mark, begynte så å lure på om det hadde noe med prostata å gjøre. Er nå nærmere til å tro at det dreier seg om hemorider, men jeg har ikke sett at det har kommet noe blod og har heller ikke smerter (kanskje bortsett fra litt svie). Tanken om endetarmskreft har også slått meg. Jeg hadde akkurat samme plage en ukes tid vinteren 2005, men det forsvant av seg selv. Jeg har i mellomtiden bare kjent små antydninger til samme problem. Hva kan det være som feiler meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...