Gå til innhold

bihuleoperasjon

Gjest zantea

Anbefalte innlegg

Gjest zantea

hei! det finnes ikke noe passende forum for mitt spørsmål, så jeg spør her: er det noen her som har tatt en bihuleoperasjon hvor de utvider gangene inne i nesa og bihulene? hvordan var operasjonen og tiden etter? har det hjulpet? jeg skal gjøre dette, men kjenner ingen andre som har gjort det.. gruer meg litt ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest been there done that

Ja, jeg har tatt den. Hvis du bor på Østlandet, vil jeg anbefale deg å få det gjort på Drammen private sykehus (du betaler bare vanlig egenandel). Der får du en slags narkose så du sover deg gjennom operasjonen. Sørg for å få tatt ct/røntgen av nese og bihuler på forhånd, slik at operasjonen gjøres grundig.

Operasjonen går veldig greit, slipper til og med tamponger i nesa (andre steder må de gå med det i 3-4 dager etter operasjonen, og de gjør veldig vondt å ta ut)

Ja, det hjelper, både mot slitenhet og søvnproblemer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...