Gå til innhold

Hemorider

Gjest Issaem

Anbefalte innlegg

Gjest Issaem

Hei Jeg har en hemoride som ikke plager meg i det hele tatt, men kunne godt tenkt meg at den ikke var der. Så jeg leste litt på apotek1 sine sider ang midler mot dette, og der sto det at ingen slike midler fjerner hemoriden, men kan være kløe/msertedempende ol. Stemmer det? I så fall er det vel ikke noe vits for meg å bruke noen av disse produktene. Jeg merker den jo ikke ved mindre jeg kjenner etter den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Issaem

Den kan vel kun fjernes operativt og i en del tilfeller blir de borte helt av seg selv.

Ja, det er jeg klar over.

Men siden den ikke plager meg, syns jeg det er litt drastiskt (eller kanskje mest at jeg har skikkelig legeskrekk).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...