Gjest Issaem Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Hei Jeg har en hemoride som ikke plager meg i det hele tatt, men kunne godt tenkt meg at den ikke var der. Så jeg leste litt på apotek1 sine sider ang midler mot dette, og der sto det at ingen slike midler fjerner hemoriden, men kan være kløe/msertedempende ol. Stemmer det? I så fall er det vel ikke noe vits for meg å bruke noen av disse produktene. Jeg merker den jo ikke ved mindre jeg kjenner etter den.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soulshine Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Den kan vel kun fjernes operativt og i en del tilfeller blir de borte helt av seg selv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Issaem Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Den kan vel kun fjernes operativt og i en del tilfeller blir de borte helt av seg selv. Ja, det er jeg klar over. Men siden den ikke plager meg, syns jeg det er litt drastiskt (eller kanskje mest at jeg har skikkelig legeskrekk). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soulshine Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg ville heller ikke foretatt et operativt inngrep - hvis det ikke plaget meg. En dag er den kanskje borte av seg selv 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.