Gjest drypp Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 Jeg fikk etter mye "om og men" diagnosen Bipolar 2, - også kalt "kreativ-depressiv lidelse" = humørsvingninger ispedd lengre perioder med depresjon... I ettertid har det kommet for en dag at jeg har hatt 2 hjerneinfarkt, altså "drypp", som har etterlatt seg noen små skader i høyre hjernehalvdel. Rent fysisk har jeg merket lite til dette, - det eneste jeg kan si å ha merket er litt redusert balanseevne og litt svakhet i venstre side. Det jeg lurer på er om noen vet om disse infarktene kan ha forårsaket humørsvingningene og depresjonene jeg har vært plaget av? Er det mulig at jeg IKKE er bipolar, - bare litt hjerneskadd? ;p Jo færre diagnoser, jo bedre.. 0 Siter
Gjest Isflaket Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Det er normalt å få depresjon etter et hjerneinfarkt, så dette syns jeg du skal ta opp med fastlegen din. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.