Gå til innhold

Bytte av Legemidler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har vært plaget i ca 15 år med Depresjoner og angst, etter å ha prøvet de fleste antideprisive legemidlene fikk jeg i oktober 2007 prøve ny medisin. - Welbutrin -150mg en gang på kvelden (antidep) - Zopiclon - 7,5mg fire ganger dagen (beroligende/sove) Dette fungerte bedre en noe annet og etter 15 år med mareritt kunne jeg leve et normalt liv. Dessverre sluttet Psykiateren min i desember, og den nye psykiateren tok Zopiclon fra meg og satte meg på Sobril, Sobrilen hjalp meg veldig lite, jeg ble sløv, fikk hukommelsestap og jeg var like stresset. Han er heller ikke særlig innstilt på å gi meg Zopiclon tilbake, og jeg har ikke overskudd til å argumentert for at jeg trenger Zopiklon for å leve et normalt liv. Kan dere hjelpe meg?

Videoannonse
Annonse
Gjest ingunna
Skrevet

zopiklon er jo en innsovingspille...

som en tar kort tid før en legger seg for å sove om kvelden...

man blir jo litt rusa av den om man ikke sovner av den...

å ta den 4 ganger om dagen er noe spesielt.... kanskje du må få den gamle psykiateren til å legge ved et skriv om hvordan han tenkte med å bruke innsovingstabletten på den måten?

for det er ikke noe rart at den nye legen forandra på akkurat det...

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...