tjohei Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Føler meg sliten av livet. Nå har jeg slitt lenge nok tenker jeg, men vil ikke avslutte livet, må bare kjempe videre. Føler at livet er veldig krevende på alle kanter. Bare man skal skaffe seg venner er det krav. Ingen steder man kan være seg selv unntatt her kanskje? Har ikke inntrykk av at normale friske mennesker ikke finner livet så tungt og vanskelig som jeg gjør. Mørketiden og vinteren gjør det heller ikke lettere. Jeg gruer meg veldig for arbeidslivet. Skal starte gradvis opp et sted hvor det er greit å ikke være så opplagt. Glad for at det finnes tilbud om det. Tiltakene jeg har gått på nå gjennom nav har vært for tøffe for meg enda jeg kun har vært i praksisplasser. Er jeg virkelig så dårlig? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/296082-sliten-av-livet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.