Gå til innhold

Sliten av livet

Anbefalte innlegg

Føler meg sliten av livet. Nå har jeg slitt lenge nok tenker jeg, men vil ikke avslutte livet, må bare kjempe videre. Føler at livet er veldig krevende på alle kanter. Bare man skal skaffe seg venner er det krav. Ingen steder man kan være seg selv unntatt her kanskje? Har ikke inntrykk av at normale friske mennesker ikke finner livet så tungt og vanskelig som jeg gjør. Mørketiden og vinteren gjør det heller ikke lettere. Jeg gruer meg veldig for arbeidslivet. Skal starte gradvis opp et sted hvor det er greit å ikke være så opplagt. Glad for at det finnes tilbud om det. Tiltakene jeg har gått på nå gjennom nav har vært for tøffe for meg enda jeg kun har vært i praksisplasser. Er jeg virkelig så dårlig?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/296082-sliten-av-livet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...