Jølsen Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Jeg vurderer å begynne å trene, men er usikker på hva jeg skal velge. Hva ville dere valgt? 0 Siter
Gjest Angela26 Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Hehehehe:-D *Hvilken traad blir det neste mon tro?* 0 Siter
Jølsen Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Skrevet 9. januar 2008 Hehehehe:-D *Hvilken traad blir det neste mon tro?* Du får vente å se! :-) 0 Siter
Gjest Angela26 Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Du får vente å se! :-) Naa har jeg sittet her ute aa nesten (bare nesten) ledd meg i hjel av ulike traader og svar her inne. Venter i spenning paa neste traad! 0 Siter
Jølsen Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Skrevet 10. januar 2008 Naa har jeg sittet her ute aa nesten (bare nesten) ledd meg i hjel av ulike traader og svar her inne. Venter i spenning paa neste traad! Jeg skrev et lite dikt til deg da :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.