creative22 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg er 22, akkurat ferdig utdannet, har en kjærste som jeg har vært med i 5år. Står nå på trappene til å begynne livet sammen med henne. I det siste har jeg følt meg så tom. Har begynt å søke på jobb og fått noen svar. Alle vil selvsagt at jeg skal levere arbeidsprøver. I dette tilfellet gjelder det grafisk design og web design. Problemet er at jeg er helt tom. Ingenting kreativt kommer ut. Mens jeg var i australia flommet kreativiteten og jeg var glad, men nå er jeg deprimert, sliten og vil bare reise vekk. Presset ligger på meg fra alle kanter. Regninger hoper seg opp, familie maser om jobb, min kjære maser om jobb. Jeg vil gjerne komme i gang. Jeg sitter dagen lang og prøver, men det vil seg ikke. Jeg føler meg heller ikke god nok. Alt jeg har laget før er dritt, det jeg lager nå er dritt og jeg føler jeg ikke er utdannet nok. Jeg vil lære mer, men føler jeg ikke får den tiden jeg trenger. Før kunne jeg sitte timesvis, gjerne dager bare med å utvikle nye ideer. Jeg var farger. Nå er jeg grå. Hva gjør jeg? Skulle ønske jeg kunne forandre omgivelsene mine igjen, men føler jeg er grodd fast. Jeg er ikke glad lenger, men gjemmer meg bak et skall. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/296233-press-sliten-kreativitet-kaos/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym by night Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Har du bipolar lidelse eller har du bare normale svingninger i stemningsleiet? Har du hatt slike svingninger i perioder før? Ikke godt å si om dette er normalt eller ikke, spør du meg... Det er normalt at det går opp og ned med kreativitet, følelser og stemninger - men det betyr ikke at alt er normalt. Kanskje trenger du medisiner eller annen hjelp for å komme tilbake til normalen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/296233-press-sliten-kreativitet-kaos/#findComment-2390563 Del på andre sider Flere delingsvalg…