Gå til innhold

Lommemannen er pågrepet!


Lotte :o)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

random1365380890

Det mest utrolige i denne saken er at det går an å holde på i 30år uten å bli tatt.

Møkkamannen blir nok gammel i fengsel, får jeg håpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en lettelse!! Huff han har blitt familiefar også oppi alt, klarer ikke sette meg inn i kona sitt sted nå.

Jeg fant kartet som viser noen av stedene han har vært, og det er grusomt å høre at han har tatt nærmere 400 gutter. Stakkars!!

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/lommemannen/include/lommemannen_stor.html?b

Han får bruke millionene sine til å dekke inn for det som saken har kostet norge og jeg håper det blir gjort noe for offerene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en lettelse!! Huff han har blitt familiefar også oppi alt, klarer ikke sette meg inn i kona sitt sted nå.

Jeg fant kartet som viser noen av stedene han har vært, og det er grusomt å høre at han har tatt nærmere 400 gutter. Stakkars!!

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/lommemannen/include/lommemannen_stor.html?b

Han får bruke millionene sine til å dekke inn for det som saken har kostet norge og jeg håper det blir gjort noe for offerene!

''For en lettelse!! Huff han har blitt familiefar også oppi alt, klarer ikke sette meg inn i kona sitt sted nå.''

Ungene han er voksne står det så vi får håpe de ikke får lide for det idiotiske faren har bedrevet. Han har vært enslig i mage år har det også stått i avisene i dag, så noen nåværende kone er det heldigvis heller ikke snakk om. Nå er jo tydeligvis ikke voksne kvinner hans område heller så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en lettelse!! Huff han har blitt familiefar også oppi alt, klarer ikke sette meg inn i kona sitt sted nå.

Jeg fant kartet som viser noen av stedene han har vært, og det er grusomt å høre at han har tatt nærmere 400 gutter. Stakkars!!

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/lommemannen/include/lommemannen_stor.html?b

Han får bruke millionene sine til å dekke inn for det som saken har kostet norge og jeg håper det blir gjort noe for offerene!

Heldigvis er kona eks-kone. Han er skilt, står det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har vært her eg bor og forgrepet seg på en gutt, så eg håper inderlig de har tatt rett mann.

Når han har forgrepet seg på 300-400 barn gjennom en 30 års periode så har han helt sikkert forgrepet seg på sine egne barn også.

Dette kommer til å bli ei _lang_ mediesak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"55-åringen som er siktet for seksuelle overgrep mot 11 barn har bedt om å få Tor Erling Staff (74) som forsvarer."

Ja, selvsagt har han det... Og Staff er nok henrykt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest send han rett i buret

Det mest utrolige i denne saken er at det går an å holde på i 30år uten å bli tatt.

Møkkamannen blir nok gammel i fengsel, får jeg håpe.

de mennene som sitter inne for overgrep mot barn får det ikke lett av den andre innsatte. De blir skikkelig sett ned på. ( min bror jobbet i fengselet tidligere) En gang knuste de andre fangene glass og la det i maten til barnemishandleren....

Håper at han blir plaget hver eneste dag, hvert eneste minutt av de andre!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette sto i BT.no

-" Dette er beskjedne greier. Det dreier seg jo bare om litt tukling med gutter som er for unge, hevder Staff om anklagene mot 55-åringen."

Man kan jo dermed lure på om ikke Staff også har sine svin på skogen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''For en lettelse!! Huff han har blitt familiefar også oppi alt, klarer ikke sette meg inn i kona sitt sted nå.''

Ungene han er voksne står det så vi får håpe de ikke får lide for det idiotiske faren har bedrevet. Han har vært enslig i mage år har det også stått i avisene i dag, så noen nåværende kone er det heldigvis heller ikke snakk om. Nå er jo tydeligvis ikke voksne kvinner hans område heller så...

Jeg leste ikke så mye... Godt han ikke har kone lengre. Forbaska kvalme mannen! Det er grusomt det han har gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...