Gå til innhold

Jeg er ekkel

Anbefalte innlegg

Ja da ble det plutselig innleggelse. Glasset ble litt for fullt. Føler meg vissen og rar. Ligger mye under dyna mens alle de motstridende og rare følelsene herjer. Kunne ønske jeg klarte, men klarer ikke la være å klandre meg selv. For alt. Og så sier de at jeg har blitt bedre siden sist jeg var inne, 6 mnd siden. Mens jeg føler det om mulig enda mer kaotisk og smertefullt. Av og til er den indre smerten så stor at jeg føler jeg går i tusen knas, eller eksploderer. Prøver å ligge rolig men skjelver og er redd.

Men lite de som jobber her kan gjøre med det. Orker ikke prate om ting som har skjedd. Vil bare at behandler skal vite det, ingen andre. Jeg stiller ikke så mange spørsmål lenger. Det foregår inne i meg, spørsmålene. Men jeg svarer selv. Ingen kan fortelle meg hva som er riktig. Jeg må bare leve i denne smertefulle og kaotiske tilstanden min til jeg klarer å vikle meg ut. Bare beandler kan hjelpe meg med det.

Dette ble bare svada. Dagbok. Hater meg selv for det som skjedde. Jeg er ekkel og frastøtende.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/296379-jeg-er-ekkel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Overskriften din er feil :-)

Håper innleggelsen hjelper deg gjennom krisen.

Hei frosk :)

Jeg skal ut i morra, og takk Gud for det. Nå har jeg vært her siden onsdag og det er bare så utrolig kjedelig. Men føler meg bedre da. Sovet veldig lenge og godt i natt og føler meg bedre. Men tror egentlig grunnen til at ting føles verre, er at jeg ikke fornekter ting som jeg har gjort før...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/296379-jeg-er-ekkel/#findComment-2393096
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...