Gå til innhold

åååååååå


Mamma07

Anbefalte innlegg

''Favoritten, selv om morsan nå vil spy, er Kenneth på Byggmakker. Han lyseblå som synger så fint og bygger ny terasse og alt. Heldige Lena.''

;-)

Som gammel fan av Muppet Show synes jeg at selve _dokka_ er kjempesøt. Men jeg får altså bare fnatt av dette oppussingshysteriet som rir landet. Vi holder en adskillig mer miljøvennlig stil og holder oss til mye av det gamle....;-)

Kenneth er ingen dukke, og det vet du godt, morsan. Kan dukker pusse opp, spille gitar og synge? Tror ikke det, nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kenneth er ingen dukke, og det vet du godt, morsan. Kan dukker pusse opp, spille gitar og synge? Tror ikke det, nei.

Kan de tilfredsstille kona??

Tror ikke det heller.

Kanskje en grunn at han ble singel igjen? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan de tilfredsstille kona??

Tror ikke det heller.

Kanskje en grunn at han ble singel igjen? ;-)

Ser du ikke det salige uttrykket hennes? Jeg tror han er en sterk og følsom elsker. Og så koselig å kose med pelsen hans, da. Og det er nok bare ønsketenkning fra min side at han er singel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du ikke det salige uttrykket hennes? Jeg tror han er en sterk og følsom elsker. Og så koselig å kose med pelsen hans, da. Og det er nok bare ønsketenkning fra min side at han er singel.

''Og så koselig å kose med pelsen hans, da''

Men kan hun kose med den samtidig som han 'ordner opp' forneden? Hun har kanskje lange armer..

Tror du forresten på forholdsmessighetsprinsippet når det gjelder små, pelskledte menn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker så godt stemningen og timingen i den Canal Digital reklamen jeg, den der "hoping life will be like on tv". Blir alltid sittende å se på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reklame kan være ok

Det hærligste reklamen for tiden, som jeg synes, er den hvor mobiltelefonen ved en feil blir slått på og gubben ringer opp kjæresten og kaller henne "dumme ku"

Det er helt rå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker så godt stemningen og timingen i den Canal Digital reklamen jeg, den der "hoping life will be like on tv". Blir alltid sittende å se på...

Den med den fine mannerompa i slutten? Den blir jeg også sittende å så på :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger ivrig med på livet på Ica. Lurer på hvilken butikk de holder til på. Nå har jeg pløyd gjennom alle Ica-butikkene i tre fylker, men har fortsatt ikke funnet Gunnar og de andre.

Så er jeg svak for finn.no.

Men liker ikke den med bikkja som hopper opp og trykker på mobilen inne i lomma og ringer opp kjæresten. Jeg liker ikke at folk blir lurt.

Favoritten, selv om morsan nå vil spy, er Kenneth på Byggmakker. Han lyseblå som synger så fint og bygger ny terasse og alt. Heldige Lena.

Den julereklamen med Kenneth er kjempesøt! Der han har pakket opp gaven fra Lena og har fått en drill og sitter med den i hånda og da Lena spør:"Men, Kenneth, skal du pusse opp nå" og han svarer ved å gi et lite "bruummm" med drillen. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den med den fine mannerompa i slutten? Den blir jeg også sittende å så på :P

Jepp, akkurat den... og med hånden i linningen på trusa først ja... Mmmm.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...