Gå til innhold

Pusteproblem


Gjest T82

Anbefalte innlegg

Dersom eg bekymrer meg for noko/tenkjer ein del rundt ting som kan vere vanskelig så får eg eit slags pusteproblem. Det kjem ikkje før ein til to dagar etter at eg har bekymra meg. Men eg ser ein klar samanheng.

Pusteproblema går ut på at eg plutselig må stoppe opp, stå heilt i ro, bøyge meg litt framover og prøve å ta eit stort, tungt pust, utan at eg får det til. Eg hyperventilerer ikkje. Dersom eg til dømes må gjespe så er det særs ubehagelig fordi eg får ikkje nok luft til lungene. Ein sjeldan gong når eg prøver å dra pusten tungt inn så kjennes det som om eg prøver for hardt og då kan eg kjenne eit kraftig stikk i hjarta.

Eg får ikkje panikk. Og det går alltid over.

Men kan av og til bli litt redd. Og syns det er fryktelig ubehagelig.

-Har nok på eitt eller anna vis arva dette frå min Mamma, for ho har same problemet, utløyst på same måte.

Kva kan orsaka til dette vere? Og kan ein få gjort noko?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Årsaken beskriver du jo selv - stress, uro, bekymring etc etc.

Dette er ganske vanlig. Jeg tror de aller fleste må trekke pusten dypt både titt og ofte. Det betyr vel i praksis at vi har en tendens til og puste "høyt" (ikke ned i magen) når vi utsetter oss for ting kroppen ikke liker eller blir urolig, stresset av.

Pusteteknikker kan være god trening for og unngå dette. Vær oppmerksom på pusten din når du stresser. Prøv og senke skuldrene og puste dypere. Dette er ikke farlig - men ubehagelig er det dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...