Gå til innhold

brystsmerter


Gjest maya6

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg sliter med brystsmerter. Har vært inne på siden som dere har opprettet. HJERTEDAMER. Men hva er meningen med siden? Man kan stille spørsmål, men man får aldri svar? Nå leste jeg også at andre spør om det samme som meg, de har stilt spørsmål, men får ikke svar. Hvorfor er denne siden tilgjengelig? Det blir litt frustrerende for oss kvinner som virkelig sliter. Jeg har forsøkt å stille spørsmål, og til hvem? Jo til en som har peiling på hjertet, indremedisiner eller kardiolog, ikke en som driver med diabetes, det er også viktig, men det har ikke noe med hjerteproblemer å gjøre. Skal dere være seriøse så sørg ihvertfall for at det er en indremedisiner som svarer. Nå bruker jeg noen kroner som er bortkastet... Men jeg håper dere tar dette på alvor. Dere kan ikke bare opprette en side hvor mange kvinner virkelig trenger hjelp, og ikke minst svar på en del spørsmål. Jeg regner med at mine innbetalte kroner blir vist på sidene deres. Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...