Gå til innhold

Føler uro av lykkepille bruk

Anbefalte innlegg

hjemmy1365381145

Jeg har gått på fluoxetin i 2 mnd etter et panikkangstanfall. Jeg var urolig i kroppen etter anfallet å begynnte derfor på lykkepiller el ssri. Men er fortsatt urolig i kroppen, føler ikke at tbl har noen positiv effekt på meg. Lurer på om det er jeg som er blitt urolig i kroppen etter dette angstanfallet el om det er ssri som bidrar til å øke uroen jeg føler. Er livredd for ikke å bli mitt gamle jeg igjen. Jeg tenker egentlig ikke noe spesielt på anfallet jeg hadde, men pga uro i kroppen, har jeg begynt å trekke meg tilbake på det sosiale plan. Ønsker å være utadvendte og sosiale meg igjen. Noen som har noen erfaringer å dele med meg?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/296550-f%C3%B8ler-uro-av-lykkepille-bruk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg måtte bruke disse pillene lenge før de virket.

Tror det var ca. 2 mnd.

Dessuten måtte jeg opp i dose - til 40 mg.

På seroxat klarte jeg meg med 20.

Synes forøvrig ikke at fluoxetin er like effektiv mot angst...men jeg har likevel valgt å fortsette med de - etter en totalvurdering.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...