TC74 Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Har akkurat begynt i ny jobb. T rivdes veldig godt til å begynne med, men det er mange sterke personligheter der. Det er innen helsesektoren, og mange kvinner der som har jobbet der i mange år. Føler at de ser på de nye som en trussel, at vi bare er en belastning. Det virker også som det er mye misnøye med arbeidsoppgaver og ledelse. Problemet mitt er at jeg ikke er flink nok til å si nei når de andre spør meg om hjelp. Av og til har jeg tid, men ikke ALLTID. Jeg har også vært opptatt av å være allright mot nye kollegaer, men føler nå at dette kan bli utnyettet. Hvordan sette grenser uten å bli oppfattet som "bictch"? Jeg er dessverre også opptatt av at de andre skal like meg, men det kan vel ikke alle gjøre. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/296641-hvordan-sette-grenser-p%C3%A5-jobb/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Jeg forutsetter at andre anerkjenner at du ikke har ledig tid. Da kan det være en metode å spørre om hva du skal utelate for å få gjort den jobben de ber deg gjøre. For meg selv og mange av mine pasienter har det virket bra. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/296641-hvordan-sette-grenser-p%C3%A5-jobb/#findComment-2394698 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.