Gå til innhold

Magesmerter? Hva gjør legen?

Anbefalte innlegg

kathrina1365381129

Jeg har nå hatt vondt i magen min siden natt til lørdag og det gir seg ikke. Det er fem dager det, og jeg har ikke mensen nå. Også lurer jeg på hva legen gjør for noe om jeg går til legen liksom? Kjenner han på magen min? Hjelp. Jeg tør liksom ikke det jeg da. Sender han meg videre til undersøkelse? Jeg tør ikke å sendes videre jeg da. Er så redd for om noen skal ta slanger nede i magen min og sånn jeg. Og for at det skal gjøre vondt. Jeg er en pingle jeg da. Også er jeg så redd. Uff. Kanskje det er angsten som gjør det siden jeg har angst liksom? Jeg er fryktelig bekymra om det er noe alvorlig og galt med magen min jeg. Og får økt angst pga. dette. Jeg er livredd. Også har jeg så veldig legeskrekk jeg da.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/296785-magesmerter-hva-gj%C3%B8r-legen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...