Gå til innhold

Hvordan går det med nyttårsforsettene folkens?:)


Gjest Din dårlige samvittighet

Anbefalte innlegg

Jeg hadde egentlig ingen forsetter i år, skjønt det ligger alltid i bakhodet med de evindelige 2-3 kiloene man "synes" ma "burde" ha bort. Kanskje forsettet skulle være å slutte å tenke på sånt?! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

candyqueen_83

Målene var å spise sunnere, trene mer, gå ned resten av kiloene jeg må ned.

Jeg spiser relativt sunt, men koser meg litt på lørdager da :o)

Trene mer er vel ikke så vanskelig siden jeg nesten ikke rørte på meg fra før. Har kjøpt trimsykkel og går litt turer.

Og jeg går ned i vekt , litt hver uke :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går greit. Har begynt å trene, hvilket var mitt nyttårsforsett. Merker ingen forskjell enda, bortsett fra at det ser du som jeg har driti på meg når jeg går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går greit. Har begynt å trene, hvilket var mitt nyttårsforsett. Merker ingen forskjell enda, bortsett fra at det ser du som jeg har driti på meg når jeg går.

At det ser ut som jeg har driti på meg når jeg går, skulle det stå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste nyttårsforsettet jeg hadde var at de to julekiloene skulle av innen utgangen av januar. Ifølge vekta i dag har jeg 600 gram igjen. :o)

Kiloene kommer nok raskt på igjen skal du se. Det blir sånn når man kommer opp i årene, men det er ingenting å være så lei seg for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At det ser ut som jeg har driti på meg når jeg går, skulle det stå.

Da må det være et merkelig treningssenter du har begynt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det varierer. Noen ganger går jeg med begge ungene rundt kvartalet, det er en 15-minutters tur med vanlig gange, men med barna så tar det fort en halvtime - tre kvarter. På kveldstid prøver jeg å gå runden som tar 50 minutter. På dagtid triller jeg tur med vogna, og da blir det gjerne bare til og fra butikken, ca 10 minutter hver vei.

MEN bedre enn å bare ta bilen. ;)

Der skrev du en grov feil. Det riktige ville være å skrive "bedre enn bare å ta bilen".

Unnskyld meg altså, men jeg føler det er min plikt å bry meg. Husk at jeg bryr meg om, ikke med.

Hvordan går det med babyen? Du har vel husket å ta henne opp fra gulvet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har rett og slett glemt ka mine Nyttårsforsetter var, det eneste eg kommer på i farten var at eg skulle renske sluken på badet.

Men det var i løpet av 2007, så eg har god tid enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der skrev du en grov feil. Det riktige ville være å skrive "bedre enn bare å ta bilen".

Unnskyld meg altså, men jeg føler det er min plikt å bry meg. Husk at jeg bryr meg om, ikke med.

Hvordan går det med babyen? Du har vel husket å ta henne opp fra gulvet?

Jeg setter umåtelig stor pris på din brysomhet, men har sikkert glemt det omn et par dager.

Babyen henger her på meg nå, så hun overlever. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ingen så det går strykende :) Har likevel prøvd å komme igang med litt styrke og kondis trening. hHåper det fortsetter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt var å trene mer,å spise sunnere..

Har trent endel,men for lite til at jeg holder forsettet...

Og nå har jeg akkurat kastet inn på store mengder taco..Sukk..

Mitt nyttårs forsett for 2009 er å IKKE ha noe nyttårs forsett.. ;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest joda men

Jeg har forsetter om å være mer fysisk aktiv - men hittil har jeg vært syk og sengeliggende siden 8.januar så da sier det seg selv... Begynte på penicillin kur i dag og håper nå å bli bedre.

Jeg startet friskt opp 1.januar da, med å gå en lang, rask tur i nydelig vær. Og jeg gleder meg kjempemasse til jeg er frisk og i form igjen og kan fortsette på mitt forsett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...