Gjest Hilsen til NHD Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 Takk for at du nå svarer på så mange spørsmål, at du svarer så utfyllyllende, samt svarer på oppfølgings spørsmål. Oppfatter dette som en veldig positiv utvikling. At du har en travel hverdag, men alikevel bruker mer tid på oss på DOL viser at du bryr deg. Takk skal du ha 0 Siter
Psykojenta Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 Dyktighet og medmenneskelighet!!! c",) 0 Siter
Gjest spiffi Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 Han får betalt for å svare, så han gjør bare jobben sin. Men selvfølgelig er det bra å ha NHD her. 0 Siter
Gjest Armod Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 Jeg synes NHD har blitt mildere "med årene" ;o) Og jeg synes han er en dyktig fagperson som utgjør en veldig stor ressurs for oss som sliter. Takk, NHD ;o) 0 Siter
Gjest Hilsen til NHD Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 Han får jo betalt for det. Ja det gjør han sikkert, men det er mange måter å gjøre en jobb på. Poenget mitt er at han har forandret seg i positiv retning den senere tid, og jeg ville synliggjøre at det i mine øyne var en positiv utvikling. Man kan jo ikke vite om jobben man gjør oppfattes som god eller dårlig bare ut fra lønna man får. 0 Siter
cathlin Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 Ja det gjør han sikkert, men det er mange måter å gjøre en jobb på. Poenget mitt er at han har forandret seg i positiv retning den senere tid, og jeg ville synliggjøre at det i mine øyne var en positiv utvikling. Man kan jo ikke vite om jobben man gjør oppfattes som god eller dårlig bare ut fra lønna man får. Jaha. 0 Siter
Imelis Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 Ja det gjør han sikkert, men det er mange måter å gjøre en jobb på. Poenget mitt er at han har forandret seg i positiv retning den senere tid, og jeg ville synliggjøre at det i mine øyne var en positiv utvikling. Man kan jo ikke vite om jobben man gjør oppfattes som god eller dårlig bare ut fra lønna man får. Alle trenger ros og positiv oppmerksomhet, til og med en psykiater vil jeg tro. Jeg syns i allefall det er godt å få ros for den jobben jeg gjør - og jeg får betalt for den. Syns det er kjempebra at du takker NHD på denne måten. 0 Siter
Gjest Hilsen til NHD Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 Alle trenger ros og positiv oppmerksomhet, til og med en psykiater vil jeg tro. Jeg syns i allefall det er godt å få ros for den jobben jeg gjør - og jeg får betalt for den. Syns det er kjempebra at du takker NHD på denne måten. Takk 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 Takk. Jeg synes det er hyggelig å høre at noen har nytte av det jeg gjør (tross at jeg får noe betaling for det) :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.