Gå til innhold

Fantasier om terapeut

Gjest veldig anonym i kveld

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hidi, the scorpion

Det er helt normalt ;) Vedkommende vet ikke om dine drømmer, og slik bør det fortsette, men jeg tror det normaliserer seg etterhvert ;)

Det blir ofte slik når man kommer "tett" innpå et annet menneske som gjør oss godt. Student/lærer, lege/sykepleier, kollega/kollega, lege/pasient etc. Ingenting å skamme seg over så lenge du lar det bli med drømmeriene ;)

Det er veldig normalt. Et helt kjent fenomen. Om du vil og greier kan du ta det opp med han. Det trenger ikke forstyrre terapien, og i utgangspunktet er ikke dette grunn til panikk eller skifte av terapeut. Det gir seg gjerne raskt, spesielt hvis dere bringer på bane slike følelser som lett kan oppstå i terapi.

Mvh

Lami1365381152

Det er helt normalt ;) Vedkommende vet ikke om dine drømmer, og slik bør det fortsette, men jeg tror det normaliserer seg etterhvert ;)

Det blir ofte slik når man kommer "tett" innpå et annet menneske som gjør oss godt. Student/lærer, lege/sykepleier, kollega/kollega, lege/pasient etc. Ingenting å skamme seg over så lenge du lar det bli med drømmeriene ;)

Jeg har det akkurat likedan som deg. Jeg er forelsket i psykologen min, og jeg skjønner jo hvor lite realistisk det er at han er interessert i meg. Men de er jo bare mennesker de også, så det kan jo være at de blir forelsket de også. Men igjen, de har ikke lov til å involvere seg i pasientene sine. Da kan de miste bevilgningen sin. Ikke enkelt, men jeg vurderer å kutte ut å gå til ham. Det blir for slitsomt. Men å være forelsket er jo uansett en deilig følelse da, så nyt den!

hidi, the scorpion

Jeg har det akkurat likedan som deg. Jeg er forelsket i psykologen min, og jeg skjønner jo hvor lite realistisk det er at han er interessert i meg. Men de er jo bare mennesker de også, så det kan jo være at de blir forelsket de også. Men igjen, de har ikke lov til å involvere seg i pasientene sine. Da kan de miste bevilgningen sin. Ikke enkelt, men jeg vurderer å kutte ut å gå til ham. Det blir for slitsomt. Men å være forelsket er jo uansett en deilig følelse da, så nyt den!

Denne var nok ment til trådstarter...;)

Annonse

Jeg var litt besatt av psykologen min det første året, snakketr veldig mye om han og fantaserte mye. Skjer noe med oss når en person viser at de er interessert og opptatt av oss. Jeg levde og åndet for den ene terapitimen i uka, men det har gitt seg nå. Nå ser jeg på han som en klok og vis støttespiller, som er flink til å sortere tanker og komme med råd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...