Gå til innhold

Orddelings-quiz

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• adelie

7

• morsan

6

• AneM1365380603

6

• KaVa

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

"Du fikk 16 rette av 16 mulige, Full kontroll, rock'n'roll! Norsklæreren din har grunn til å være stolt"

:-)

AneM1365380603
Skrevet

"Du fikk 16 rette av 16 mulige, Full kontroll, rock'n'roll! Norsklæreren din har grunn til å være stolt"

Hehe, flink du :) Eller er det jeg som bør skamme meg? Jeg hadde lyst å skrive i overskriften "Ord delings quiz", men er jo ikke sikkert noen hadde trodd det var på spøk ;)

candyqueen_83
Skrevet

Jeg røyk på i stedet for, blander det alltid sammen :o)

Skrevet

Det var den jeg måtte tenke meg om på før jeg svarte;-)

Skrevet

Hehe, flink du :) Eller er det jeg som bør skamme meg? Jeg hadde lyst å skrive i overskriften "Ord delings quiz", men er jo ikke sikkert noen hadde trodd det var på spøk ;)

*S* jeg ville nok tatt det for spøk:-)

Annonse

AneM1365380603
Skrevet

Det var den jeg også bommet på.

Skrevet

Ble litt overrasket faktisk, men på den annen side bør jeg ha full kontroll, siden jeg omtrent friker ut når jeg ser feildelte ord ;-)

Skrevet

Dette var litt morsomt. Jeg og en venninne satt akkurat og diskuterte dette med orddeling idag, og at vi syns veldig mange gjør mye feil når det gjelder dette. Selv mente jeg at jeg hadde rimelig kontroll på orddelingskunnskapene (hehe) mine. Vel.. da er det bevist;-)

Godt å se at det står bra til med Dolernes ordelingskunnskaper også :)

Skrevet

Ble litt overrasket faktisk, men på den annen side bør jeg ha full kontroll, siden jeg omtrent friker ut når jeg ser feildelte ord ;-)

''siden jeg omtrent friker ut når jeg ser feildelte ord ''

Samma her!

Caloni Makaroni
Skrevet

Dette var litt morsomt. Jeg og en venninne satt akkurat og diskuterte dette med orddeling idag, og at vi syns veldig mange gjør mye feil når det gjelder dette. Selv mente jeg at jeg hadde rimelig kontroll på orddelingskunnskapene (hehe) mine. Vel.. da er det bevist;-)

Godt å se at det står bra til med Dolernes ordelingskunnskaper også :)

''Godt å se at det står bra til med Dolernes ordelingskunnskaper også :)''

Finn én feil :P

(Jeg gjorde nøyaktig den samme feilen en gang jeg skulle skrive et innlegg om dette temaet.)

Skrevet

(Jeg gjorde nøyaktig den samme feilen en gang jeg skulle skrive et innlegg om dette temaet.)

or-deling kontra orddeling;-)

Annonse

Caloni Makaroni
Skrevet

or-deling kontra orddeling;-)

10 poeng! Men det er jaggu lett å skrive feil der. Jeg gjorde det jo som sagt selv en gang her.

Skrevet

Hehe der tok du meg gitt.. Og nå som jeg var så fornøyd med meg selv ;)

OrdDeling :-)

Caloni Makaroni
Skrevet

Hehe der tok du meg gitt.. Og nå som jeg var så fornøyd med meg selv ;)

OrdDeling :-)

Det var i et sånt triumferende innlegg jeg selv klarte den feilen, men husker ikke helt hva det var jeg skrev. Det er stort sett da det skjer ;)

Skrevet

''Du fikk 16 rette av 16 mulige, Full kontroll, rock'n'roll! Norsklæreren din har grunn til å være stolt''

Det visste jeg da.

Skrevet

Fikk 15 av 16 rette. Røyk på et bindestrek i Lp-plate :-)

Skrevet

''siden jeg omtrent friker ut når jeg ser feildelte ord ''

Samma her!

Jeg hører også til den klubben - 16 rette og kun forakt til overs for tanken på å skrive noe sånt som tann krem tube.

Datteren min har kjøpt seg en T-trøye som er dekorert med noe sånt som "ananas ringer: hallo, det er litt trangt her inne i boksen", så noe riktig har jeg gjort i oppdragelsen. Hun har ekstrajobb i matbutikk og ser mange merkelige plakater.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...