AneM1365380603 Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 Jeg bomma på en jeg var sikker på var rett :-o http://tjenester.aftenposten.no/quiz/quiz.htm?method=start&id=1802 0 Siter
morsan Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 "Du fikk 16 rette av 16 mulige, Full kontroll, rock'n'roll! Norsklæreren din har grunn til å være stolt" :-) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Skrevet 16. januar 2008 "Du fikk 16 rette av 16 mulige, Full kontroll, rock'n'roll! Norsklæreren din har grunn til å være stolt" :-) Hehe, flink du Eller er det jeg som bør skamme meg? Jeg hadde lyst å skrive i overskriften "Ord delings quiz", men er jo ikke sikkert noen hadde trodd det var på spøk 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 "Du fikk 16 rette av 16 mulige, Full kontroll, rock'n'roll! Norsklæreren din har grunn til å være stolt" :-) Jeg røyk på i stedet for, blander det alltid sammen ) 0 Siter
morsan Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 Jeg røyk på i stedet for, blander det alltid sammen ) Det var den jeg måtte tenke meg om på før jeg svarte;-) 0 Siter
morsan Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 Hehe, flink du Eller er det jeg som bør skamme meg? Jeg hadde lyst å skrive i overskriften "Ord delings quiz", men er jo ikke sikkert noen hadde trodd det var på spøk *S* jeg ville nok tatt det for spøk:-) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Skrevet 16. januar 2008 Jeg røyk på i stedet for, blander det alltid sammen ) Det var den jeg også bommet på. 0 Siter
Kalevala Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 "Du fikk 16 rette av 16 mulige, Full kontroll, rock'n'roll! Norsklæreren din har grunn til å være stolt" Ble litt overrasket faktisk, men på den annen side bør jeg ha full kontroll, siden jeg omtrent friker ut når jeg ser feildelte ord ;-) 0 Siter
Gjest lizzenja Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 Full kontroll, rock n' roll ;o) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 "Du fikk 16 rette av 16 mulige, Full kontroll, rock'n'roll! Norsklæreren din har grunn til å være stolt" Dette var litt morsomt. Jeg og en venninne satt akkurat og diskuterte dette med orddeling idag, og at vi syns veldig mange gjør mye feil når det gjelder dette. Selv mente jeg at jeg hadde rimelig kontroll på orddelingskunnskapene (hehe) mine. Vel.. da er det bevist;-) Godt å se at det står bra til med Dolernes ordelingskunnskaper også 0 Siter
morsan Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 "Du fikk 16 rette av 16 mulige, Full kontroll, rock'n'roll! Norsklæreren din har grunn til å være stolt" Ble litt overrasket faktisk, men på den annen side bør jeg ha full kontroll, siden jeg omtrent friker ut når jeg ser feildelte ord ;-) ''siden jeg omtrent friker ut når jeg ser feildelte ord '' Samma her! 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 "Du fikk 16 rette av 16 mulige, Full kontroll, rock'n'roll! Norsklæreren din har grunn til å være stolt" Dette var litt morsomt. Jeg og en venninne satt akkurat og diskuterte dette med orddeling idag, og at vi syns veldig mange gjør mye feil når det gjelder dette. Selv mente jeg at jeg hadde rimelig kontroll på orddelingskunnskapene (hehe) mine. Vel.. da er det bevist;-) Godt å se at det står bra til med Dolernes ordelingskunnskaper også ''Godt å se at det står bra til med Dolernes ordelingskunnskaper også :)'' Finn én feil (Jeg gjorde nøyaktig den samme feilen en gang jeg skulle skrive et innlegg om dette temaet.) 0 Siter
morsan Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 ''Godt å se at det står bra til med Dolernes ordelingskunnskaper også :)'' Finn én feil (Jeg gjorde nøyaktig den samme feilen en gang jeg skulle skrive et innlegg om dette temaet.) or-deling kontra orddeling;-) 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 or-deling kontra orddeling;-) 10 poeng! Men det er jaggu lett å skrive feil der. Jeg gjorde det jo som sagt selv en gang her. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 ''Godt å se at det står bra til med Dolernes ordelingskunnskaper også :)'' Finn én feil (Jeg gjorde nøyaktig den samme feilen en gang jeg skulle skrive et innlegg om dette temaet.) Hehe der tok du meg gitt.. Og nå som jeg var så fornøyd med meg selv OrdDeling :-) 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 Hehe der tok du meg gitt.. Og nå som jeg var så fornøyd med meg selv OrdDeling :-) Det var i et sånt triumferende innlegg jeg selv klarte den feilen, men husker ikke helt hva det var jeg skrev. Det er stort sett da det skjer 0 Siter
Jølsen Skrevet 17. januar 2008 Skrevet 17. januar 2008 ''Du fikk 16 rette av 16 mulige, Full kontroll, rock'n'roll! Norsklæreren din har grunn til å være stolt'' Det visste jeg da. 0 Siter
Gjest zilja Skrevet 17. januar 2008 Skrevet 17. januar 2008 Fikk 15 av 16 rette. Røyk på et bindestrek i Lp-plate :-) 0 Siter
laban Skrevet 17. januar 2008 Skrevet 17. januar 2008 ''siden jeg omtrent friker ut når jeg ser feildelte ord '' Samma her! Jeg hører også til den klubben - 16 rette og kun forakt til overs for tanken på å skrive noe sånt som tann krem tube. Datteren min har kjøpt seg en T-trøye som er dekorert med noe sånt som "ananas ringer: hallo, det er litt trangt her inne i boksen", så noe riktig har jeg gjort i oppdragelsen. Hun har ekstrajobb i matbutikk og ser mange merkelige plakater. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.