Gå til innhold

Nhd - ang grublerådet

Anbefalte innlegg

Gjest Jente31

Jeg tror det vil være veldig nyttig om du får synliggjort denne siden ved deg selv. Du er en pussig blanding av denne "smilende, ultrapositive og lærevillige jenta" og " en duracellkanin som maser og maser og maser og maser om det samme om og om igjen i håp om å få bekreftet at hun er ok".

For å være helt tydelig; etter min mening er du ok og du har brukt dol konstruktivt, men jeg håper at du får til å vise et helhetlig bilde av deg selv i forhold til de som skal hjelpe deg til å få et mindre slitsomt liv.

Håper du får en fin helg :-)

Duracellkanin?? Hm. Artig ord.. :o)

Er glad du sa dette, for jeg har ikke skjønt at jeg har vært "masete etter bekreftelse".. Jeg har mao ikke tenkt på det sånn/på den måten..

Dessuten er det ingen i RL som kjenner til tankene mine bortsett fra et par stykker som vet hvem jeg er her.

Har mao ikke fått bekreftelse av noen, og heller ikke etterspurt det. Ikke som jeg er klar over iallefall. Men at dette er noe jeg må få frem og jobbe med, er jo helt klart. Derfor er jeg glad du sa fra. Jeg vil jo videre, og da må jeg også fortelle legen dette.Takk, igjen :-)

Fortsetter under...

Gjest Jente31

Jeg tror det vil være veldig nyttig om du får synliggjort denne siden ved deg selv. Du er en pussig blanding av denne "smilende, ultrapositive og lærevillige jenta" og " en duracellkanin som maser og maser og maser og maser om det samme om og om igjen i håp om å få bekreftet at hun er ok".

For å være helt tydelig; etter min mening er du ok og du har brukt dol konstruktivt, men jeg håper at du får til å vise et helhetlig bilde av deg selv i forhold til de som skal hjelpe deg til å få et mindre slitsomt liv.

Håper du får en fin helg :-)

"Har mao ikke fått bekreftelse av noen, og heller ikke etterspurt det. Ikke som jeg er klar over iallefall."

Dette gjelder RL og ikke DOL.

Jeg har det fint, - har faktisk hatt en fin dag på jobb, og jeg håper at du også får en god og fin helg selv om kansje ski føret ikke er så veldig bra for tida...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...