Gå til innhold

Crocs og lignende plastikksko

Anbefalte innlegg

Gjest LaSerena
Skrevet

Hvis jeg skal kjøpe Crocs til en voksen mann, bør jeg kjøpe et nummer mindre eller større...husker bare at man ikke måtte ta akkurat sin egen størrelse..for det var et eller annet med de?

Fortsetter under...

Skrevet

En størrelse større, har jeg hørt...

Jeg har crocs til hjemmebruk (viktig å få dette med siden jeg synes skoa ser forferdelige ut ;-)) og bruker vanligvis str. 40. Jeg måtte kjøpe str 41 denne gangen.

candyqueen_83
Skrevet

Kjæresten min har beach-typen, bruker 43 og 44 i vanlige sko , og 10-11 i crocks. Det tilsvarer 43-44 og passer bra med riktig størrelse for han.

candyqueen_83
Skrevet

Kjæresten min har beach-typen, bruker 43 og 44 i vanlige sko , og 10-11 i crocks. Det tilsvarer 43-44 og passer bra med riktig størrelse for han.

Jeg bruker 38/39 til vanlig , har 8-9 (39-40)i crocs, og de er akkurat bittelitt for store, men det går bra.

Gjest Crocs / elektrisk
Skrevet

En størrelse større, har jeg hørt...

Jeg har crocs til hjemmebruk (viktig å få dette med siden jeg synes skoa ser forferdelige ut ;-)) og bruker vanligvis str. 40. Jeg måtte kjøpe str 41 denne gangen.

Kjøpte meg Crocs i sommer :), gikk ikke på andre sko omtrent, stygge ja, men så gode !! Har hatt mye ryggtrøbbel i flere år, gikk en "hel" dag i dyreparken i Kr.sand i sommer med Crocs`ene mine, og ryggen var like god etter endt Sabeltannforestilling :).

Nå bruker jeg de som innesko .... merker du at du er forferdelig elektrisk ? Har merket det nå de siste dagene, spesielt når jeg skal bruke laptoppen, får masse småstøt idet jeg tar på tastaturet på maskina, tar jeg på steinplatene på peisen får jeg støt, slo på en lysbryter nede i kjelleren idag, det gnistra ut av bryteren. Tok en test tidligere ikveld, tok av den ene skoen, stod barbeint med den ene foten, da gnistra det ikke :).

Flere som har merket seg det ?

Skrevet

Har hørt at man skal kjøpe en størrelse større, men kjøpte til gubben i samme størrelse som han bruker til vanlig, de var for store, så han måtte ned en størrelse.

Annonse

Skrevet

Eg har (fått de i gave) str. M10, eg aner ikkje ka det tilsvarer i normale størrelser men eg bruker vanligvis 42/43, og de på M10 er litt for trange.

Møkkasko!

Skrevet

Kjøpte meg Crocs i sommer :), gikk ikke på andre sko omtrent, stygge ja, men så gode !! Har hatt mye ryggtrøbbel i flere år, gikk en "hel" dag i dyreparken i Kr.sand i sommer med Crocs`ene mine, og ryggen var like god etter endt Sabeltannforestilling :).

Nå bruker jeg de som innesko .... merker du at du er forferdelig elektrisk ? Har merket det nå de siste dagene, spesielt når jeg skal bruke laptoppen, får masse småstøt idet jeg tar på tastaturet på maskina, tar jeg på steinplatene på peisen får jeg støt, slo på en lysbryter nede i kjelleren idag, det gnistra ut av bryteren. Tok en test tidligere ikveld, tok av den ene skoen, stod barbeint med den ene foten, da gnistra det ikke :).

Nå har jeg en billig kopi, men det gnistrer av meg når jeg bruker dem, håpløse å bruke sammen med laptop f.eks.

Andre som har samme type billigsko menrker ikke noe til det.

Gjest Gurojenta
Skrevet

Jeg har jo lest at det er noen sykehus som har begynt å forby disse skoene fordi det blir mye elsktrisistet av å gå med dem, så dette er nok et kjent problem.

Skrevet

Ja, jeg har merka at jeg lettere får støt med disse skoa, men det variere litt synes jeg. Jeg innbiller meg at det var verst i starten, men at det har roa seg nå (kan jo være tilfeldig, men..)

Deilig å bruke dem som innesko, ja. Jeg fryser alltid på beina (selv om vi har vannbåren gulvvarme) og crocs er så lette at det er som å gå uten sko:)

Gjest Crocs / elektrisk
Skrevet

Jeg har jo lest at det er noen sykehus som har begynt å forby disse skoene fordi det blir mye elsktrisistet av å gå med dem, så dette er nok et kjent problem.

Ja jeg så det på TV for lenge siden, det var en fødeavdeling på Førde sykehus som ga forbud mot Crocs-skoene pga at de ødela noen instrumenter på neonetalavdelingen.

Har venninner som er sykepleiere, de jobber på forskjellige sykehus, ingen av disse sykehusene har lagt ned noe forbud mot skoene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...