Gjest Aliente Skrevet 18. januar 2008 Skrevet 18. januar 2008 Kan man merke noen symptomer så tidlig som i noen dager etter eggløsning ? Min samboer og jeg har bestemt oss for å prøve å få barn. Derfor har vi vært svært aktive den uken som eggløsningen fant sted. Noen sjangs for at jeg finner ut om jeg er gravid før det tidspunktet menske skulle ha kommet ? skal komme eller hva det blir... 0 Siter
Gjest Angela26 Skrevet 18. januar 2008 Skrevet 18. januar 2008 Et absolutt bevis paa at du er gravid, er en positiv test, den dagen du forventer mens, evt. noen dager etter. Hos noen slaar HCG hormonet ut paa testen noe senere. Mange har likevel symptomer ca 1 uke etter EL, som tyder paa graviditet, altsaa naar egget fester seg. Kvalme, murringer og/eller stikkinger, hodepine, spotting... 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 18. januar 2008 Skrevet 18. januar 2008 Jeg har ikke hatt noen symptomer før noen dager etter ventet mens. Tålmodighet er tingen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.