Gå til innhold

Holdt på å starte en brann:o(

Anbefalte innlegg

Gjest så sint på meg selv
Skrevet

Kan noen komme med et beroligende ord, pliiis? Jeg klarte å sette fyr på en plastpose med noen handlevarer på spiseetuebordet mitt. Det kunne gått riktig galt hadde jeg ikke vært i rommet, men det ble noen ganske stygge svimerker, mørke, på bordet. De er ikke så kjempesytore, men veldig mørke. Det er heltre, oljet eik. Og jeg lurer på om det går an å redde for en handy mann(har ingen så handy kvinner i livet akkurat nå). Siden det er heltre, går det an å pusse ned og olje det på nytt? Kan resultatet bli bra? Jeg er så lei meg. Jeg har akkurat kjøpt dette spisestuesettet:o(

Fortsetter under...

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Slapp av! En handyman er innen rekkevidde! Kjøp noe fint pussepapir! Og slip ned til nesten bart treverk! på samme tid som du er og kjøper slipepapir"helst i fargehandelen" så kjøper du lakk som står til overflaten på bordet ditt! "blank el halvblank el matt"

Så kjøper du et mørkt tilsetting stoff og bland dette i lakken! bli enig med deg selv om det er mahogni eller mørk teak,kirsebær osv osv! Bland en liten test og prøv på feltet!

Er det for lyst så bland i mer tilsetting av farge! Skjønner at du er fortvilet men prøv eller la vær avhengig om du kan leve med flekkene på bordet!

Gjest så sint på meg selv
Skrevet

Pappa kommer å besøk om et par uker, så da får vi gjøre et forsøk. Takk for svar og gode råd..

Gjest – så sint på meg selv
Skrevet

Slapp av! En handyman er innen rekkevidde! Kjøp noe fint pussepapir! Og slip ned til nesten bart treverk! på samme tid som du er og kjøper slipepapir"helst i fargehandelen" så kjøper du lakk som står til overflaten på bordet ditt! "blank el halvblank el matt"

Så kjøper du et mørkt tilsetting stoff og bland dette i lakken! bli enig med deg selv om det er mahogni eller mørk teak,kirsebær osv osv! Bland en liten test og prøv på feltet!

Er det for lyst så bland i mer tilsetting av farge! Skjønner at du er fortvilet men prøv eller la vær avhengig om du kan leve med flekkene på bordet!

Pappa kommer å besøk om et par uker, så da får vi gjøre et forsøk. Takk for svar og gode råd..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...