Gå til innhold

Visma CRM

Anbefalte innlegg

Gjest helt ferk
Skrevet

Noen som kan hjelpe meg med et utvalg jeg skal gjøre i Visma CRM?

Fortsetter under...

Gjest helt ferk
Skrevet

Kanskje? Hva er det du lurer på da?

Jeg har søkt opp de forbindelsene jeg ønsker, men så ønsker jeg i tillegg å ha med hovedkontaktperson + eventuelle andre kontaktpersoner. Noen forbindelser (kunder) har jo flere kontaktpersoner. Jeg får bare fram hovedkontaktpersonen, ikke de andre...

Skrevet

Jeg har søkt opp de forbindelsene jeg ønsker, men så ønsker jeg i tillegg å ha med hovedkontaktperson + eventuelle andre kontaktpersoner. Noen forbindelser (kunder) har jo flere kontaktpersoner. Jeg får bare fram hovedkontaktpersonen, ikke de andre...

Jeg kan se på det over helga, om du ikke har fått annen hjelp innen den tid.

I Visma Global ville jeg sett på "Tabellrapportering" /"Multitabellrapportering". Jeg husker ikke om de samme funksjonene er tilgjengelig i CRM.

Evt kan du se om det ligger en ferdig rapport som kan brukes, eller justeres litt på (om du har tilgang til det)?

Gjest helt ferk
Skrevet

Jeg kan se på det over helga, om du ikke har fått annen hjelp innen den tid.

I Visma Global ville jeg sett på "Tabellrapportering" /"Multitabellrapportering". Jeg husker ikke om de samme funksjonene er tilgjengelig i CRM.

Evt kan du se om det ligger en ferdig rapport som kan brukes, eller justeres litt på (om du har tilgang til det)?

Har dessverre ingen rapporter og jeg må ha dette ferdig i løpet av helgen, så håper jeg finner ut av det. Ellers tusen takk :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...