Gjest helt ferk Skrevet 18. januar 2008 Skrevet 18. januar 2008 Noen som kan hjelpe meg med et utvalg jeg skal gjøre i Visma CRM? 0 Siter
Gjest helt ferk Skrevet 18. januar 2008 Skrevet 18. januar 2008 Kanskje? Hva er det du lurer på da? Jeg har søkt opp de forbindelsene jeg ønsker, men så ønsker jeg i tillegg å ha med hovedkontaktperson + eventuelle andre kontaktpersoner. Noen forbindelser (kunder) har jo flere kontaktpersoner. Jeg får bare fram hovedkontaktpersonen, ikke de andre... 0 Siter
Lisabeth Skrevet 18. januar 2008 Skrevet 18. januar 2008 Jeg har søkt opp de forbindelsene jeg ønsker, men så ønsker jeg i tillegg å ha med hovedkontaktperson + eventuelle andre kontaktpersoner. Noen forbindelser (kunder) har jo flere kontaktpersoner. Jeg får bare fram hovedkontaktpersonen, ikke de andre... Jeg kan se på det over helga, om du ikke har fått annen hjelp innen den tid. I Visma Global ville jeg sett på "Tabellrapportering" /"Multitabellrapportering". Jeg husker ikke om de samme funksjonene er tilgjengelig i CRM. Evt kan du se om det ligger en ferdig rapport som kan brukes, eller justeres litt på (om du har tilgang til det)? 0 Siter
Gjest helt ferk Skrevet 18. januar 2008 Skrevet 18. januar 2008 Jeg kan se på det over helga, om du ikke har fått annen hjelp innen den tid. I Visma Global ville jeg sett på "Tabellrapportering" /"Multitabellrapportering". Jeg husker ikke om de samme funksjonene er tilgjengelig i CRM. Evt kan du se om det ligger en ferdig rapport som kan brukes, eller justeres litt på (om du har tilgang til det)? Har dessverre ingen rapporter og jeg må ha dette ferdig i løpet av helgen, så håper jeg finner ut av det. Ellers tusen takk 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.