Gjest næhæi Skrevet 18. januar 2008 Skrevet 18. januar 2008 Har fått intens kløe på kroppen,er rødflammende og klør og svir noe forferdelig.jeg klør til jeg blir sår og huden flasset og er tørr.var å tok solarium i går og tok over den anbefalte tiden for min hudtype.kan jeg da ha fått sol eksem? begynte å klø en stund etterpå og ble verre og verre utover natta.klør også mer når jeg blir varm.hadde ikke sånn kløe før jeg tok sol... Kanskje feil forum jeg er i nå men.prøver likevel:) 0 Siter
Gjest popping Skrevet 18. januar 2008 Skrevet 18. januar 2008 Jeg smører meg med litt hydrokortison når jeg har det slik. 0 Siter
Gjest næhæi Skrevet 18. januar 2008 Skrevet 18. januar 2008 Jeg smører meg med litt hydrokortison når jeg har det slik. Det får man reseptfritt på apoteket? 0 Siter
fresja Skrevet 18. januar 2008 Skrevet 18. januar 2008 Det får man reseptfritt på apoteket? Det er iallfall reseptfritt. Mulig det finnes på apoteket, det finnes iallfall i alle helsekostbutikker. 0 Siter
Gjest popping Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 Det får man reseptfritt på apoteket? Ja, men du må ikke smøre på masse over lang tid. Og hold deg unna solen en stund. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.