Gå til innhold

Gran canaria, er det nok varme til bading?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for tips!

Vi skal ha leilighet i Parque Cristobal i playa del ingles.

Vet du noe om bungalowene og stedet?

Nei dessverre ;-)

Skrevet

Vi reiser etter 20 mars:)

Det blir perfekt! Kaldt her hjemme og full sommer der...

*misunnelig* ;-)

villbringebær
Skrevet

Jeg trodde GC hadde mer stabilt vær enn Lanzarote?

Har selv vært på Lanzarote en påske, og det var ikke særlig varmt om morgenen. Det regnet hver natt.

Og det var nesten ingen som badet, det var ganske kjølig i vannet, selv om lufttemperaturen ble deilig i løpet av dagen.

(Ja de badet i svømmebasseng, da, men ikke i sjøen.)

Nei da har du vært svært, svært uheldig med været hvis du har hatt regn på Lanzarote og kulde i været i påska! Lanzarote har flest soldager av alle øyene. Hvis du har vært i Playa Blanca kan det muligens hende at været har vært litt ustabilt...

Men det som er på Lanzarote, mer enn på GC, er at det er mye "calima" der, dvs.vind og luft med sand fra Sahara.

Skrevet

Nei da har du vært svært, svært uheldig med været hvis du har hatt regn på Lanzarote og kulde i været i påska! Lanzarote har flest soldager av alle øyene. Hvis du har vært i Playa Blanca kan det muligens hende at været har vært litt ustabilt...

Men det som er på Lanzarote, mer enn på GC, er at det er mye "calima" der, dvs.vind og luft med sand fra Sahara.

Ja, det var på Playa Blanca, det er riktig. Forøvrig regnet det bare om natten, men det preget jo formiddagene at det var fuktig og ikke klar himmel før etter noen timer. Ellers var det sol om dagen :) Jeg synes egentlig det var greit, det kan jo bli for mye sol også. Men det var fryktelig flyvær, vi klarte ikke å lande og måtte fly til GC tror jeg det var. Og så klarte vi å lande neste dag. Det var vist storm av en eller annen styrke...

Skrevet

Det blir perfekt! Kaldt her hjemme og full sommer der...

*misunnelig* ;-)

Gleder oss:) Ligge i kofferten kanskje?

Skrevet

vi kom hjem fra gran canaria (puerto de mogán) i forrigårs. der var det litt for kjølig i hav-vannet for meg. regner med at det er mye bedre til mars. ellers kan jeg virkelig anbefale puerto de mogán. nydelig!

Skrevet

vi kom hjem fra gran canaria (puerto de mogán) i forrigårs. der var det litt for kjølig i hav-vannet for meg. regner med at det er mye bedre til mars. ellers kan jeg virkelig anbefale puerto de mogán. nydelig!

ååå som jeg gleder meg, takk for svar!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...