Gå til innhold

Flere spørsmål

Anbefalte innlegg

Gjest lurermyeveitlite

1.Bør man la være å oppgi i et jobbintervju at man er manisk depressiv? (Man kan jo ha en del hull i CVen pga innleggelser og slikt, må man begrunne disse?)

2. En overvektig pers. "i gata" som tydligvis ikke er helt frisk spør meg ofte når jeg går forbi: synes du at jeg er feit? -hva svarer jeg? Ja er jo sannheten. Jeg syns det. Men syns det er så fælt å være direkte når jeg får sånne spørsmål.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/297094-flere-sp%C3%B8rsm%C3%A5l/
Del på andre sider

Fortsetter under...

1.Bør man la være å oppgi i et jobbintervju at man er manisk depressiv? (Man kan jo ha en del hull i CVen pga innleggelser og slikt, må man begrunne disse?)

S: Ja det bør man da arbeidsgivere ikke vil ha folk med psykiske problemer. Du kan heller si at du var litt slapp den tiden og trengte å slappe av litt.

2. En overvektig pers. "i gata" som tydligvis ikke er helt frisk spør meg ofte når jeg går forbi: synes du at jeg er feit? -hva svarer jeg? Ja er jo sannheten. Jeg syns det. Men syns det er så fælt å være direkte når jeg får sånne spørsmål.

S: Nei, du bør ikke svare ærlig. Hvis personen er ustabil og har kniv kan han gå til angrep på deg. Hvis det er en dame kan det hende hun klorer ut øynene på deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...