Gjest kjempetrøtt Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Jeg sliter periodevis med store søvnproblemer. Nå er jeg inne i en slik periode. Jeg spiser flg. medisiner Efexor 225 mg, Zeldox 60x2 mg, tolvon 60 mg, Truxal 150 mg og sovemidler Vallergan 50 mg eller Zopiclone 12, 5 mg. I gode perioder klarer jeg meg uten vallergan og zopiclone og i litt dårlige perioder bytter jeg på vallergan og zopiclone. I tidligere veldig dårlige perioder har jeg brukt både vallergan og zopiclone men denne ganger hjelper ikke det heller. Jeg har noe sobril 25 mg liggende så jeg har tatt det i tilegg siste dagene og det hjelper, men det er jo bare en nødløsning. Denne gangen gikk jeg rett fra en stabil, god periode uten bruk av sovemidler til en veldig dårlig periode slik at jeg har ikke brukt sovemidler på lang tid. Mao er det ikke tilvenning som gjør at de ikke virker. Lurer på om det er noe jeg kan gjøre med medisineringen. Skal til fastlegen på mandag og håper på et innspill før det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/297107-store-s%C3%B8vnproblemer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.