Gå til innhold

brannkopper


Gjest sahelen

Anbefalte innlegg

Gjest sahelen

hei i fjor fikk min datter på 2 (da 1,5) år brannkopper med vanlige sår i fjeset,vel to månder etterpå fikk jeg store sår fra små skrubb,jeg gikk på legevakten der de mente dette var kjøttetende streptokokker (vel noen kokker var det),jeg fikk stivkraampe ble skjert i såret og det ble tatt senkningsprøve,og ha det med en hestekur av antibiotika,vel ferdig med kuren ca en mnd etter fikk jeg store sår i fjeset og i munnviken,med gult belegg.inn på legevakten igjen,jo dette var brannkopper,,bruk brudolinsalve og her er en antb kur,endelig ferdig tenkte jeg etter 14 dagers kur,allmentils,heller dårlig,magen i ulag og sår ble fort betendte.September kommer og et stort ca 15cm lang og 4 cm bredt sår under armen,svetteutslett tenkte jeg etter bh osv.Men det sved,så kom det i munnviken med sin vante gule skorpe,innen da var mor og veninne på nettet og leste skremsels propoganda om brannkopper ,så inn på legevakten igjen,Ja dette er brankopper vi setter deg på 150mg noe på d antibiotika,dette vil ta det. November kommer noen sår på hendene som ble betente,jeg sa aldri i verden,så kom munnsåret,joda ¨påan igjen,denne gangen 300mg antib Begynner på D) 3 uker 6 ganger for dagen og vask deg med hibiscrub ved hver vask dette kan du forsette med etter kuren,og det har jeg gjort,jeg har stygge arr på hendene,men nå oppfører sårene seg rart igjen,men store røde ringer rundt skorpen,munnsåret oppfører seg rart,jeg klarer ikke flere kurer med antib,jeg blir så slapp og dårlig,jeg blir gal.fastlegen skrev ut fusidin krem,den hjelper ikke,hva skal jeg gjøre jeg kan ikke bruke hansker resten av livet.ps jeg har mistet stemmen hver gang store sår på hendene,og hoster som en koolspasient.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...