Gjest LaSerena Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Leser om Madeleine-saken og synes det er så grusomt at ingen ennå vet hva som egentlig skjedde. Så tenker jeg på alle dere synske der ute... Veldig merkelig at INGEN av de synske kan "Se" hva som skjedde, hvor hun er, føle om hun fortsatt er i live.... Et eller annet??? Er det virkelig ingen av alle disse såkalte synske her i verden som kan fortelle hva som skjedde, hvor hun befinner seg??? Må si jeg faktisk trodde på enkelte synske før, men den troen er virkelig helt borte nå. 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Har du noen gang hørt om at såkalte synske har funnet bortkomne personer? 0 Siter
Sør Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Det har aldri vært ett eneste tilfelle i verken Norge eller Danmark (iht Politiet i de landene) hvor noen "klarsynte" har løst et mord. De er bedragere, og det eneste de gjør er å komme med falske meldinger til Politiet. Med vennlig hilsen 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Det hadde vært mer merkelig om noen synske hadde klart å bidra med noe i denne saken. Det finnes ikke ett eneste dokumentert tilfelle på at synske har vært viktige for å løse en alvorlig kriminalsak. Og det er nok av e som har lett. 0 Siter
Gjest har tro på synske jo Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Har du noen gang hørt om at såkalte synske har funnet bortkomne personer? I min ungdom var jeg med i hjelpekorpset, en bygdekar hadde forsvunnet, fant båten hans tom ute på fjorden, så det ble satt igang leting med dykkere, dette var en tirsdag, onsdag og torsdag ble det leita, ingen funn, fredag kom det et team med et undervannskamera, holdt på hele fredagen, ingen funn. På den hytta vi var innkvartert var eierene, de hadde sett den savnede legge ut på båtturen sin, de hadde ikke fulgt med på hele båtturen hans, men de hadde funnet sånn ca området de oppdaget båten tom, slik at vi hadde et begrenset område å lete på, ikke var det noe særlig med understrømninger i vannet heller, så det var ett område letingen ble konsentrert om. En annen sambygding var synsk (han er død idag), vi fikk tak i han på lørdagen, han satt på med meg da vi kjørte til fjells. Han så personen sa han, så letingen skulle ikke ta lange stunden. Da vi kom opp satte de den synske i den båten hvor undervannskameraet var koblet til, han fortalte hvor de skulle kjøre, og han sa stopp da han mente de var rett over den savnede, kameraet tok ikke mange rundene før den savnede var funnet .......... Da vi kjørte hjem, sa den synske at han håpet at de lot sekken til den savnede ligge igjen på bunnen ..... hvorfor spurte jeg, jo da skjønner dere hvorfor han ikke er blandt oss lenger, dette var ingen ulykke. Etter at vi hadde dratt hadde dykkerene vært nede å hentet sekken, den var full med stein ...... Synske har jeg tro på, han her jeg har fortalt om nå hjalp mange med forskjellige ting. Han kunne ikke se noe om seg selv ..... så det endte med at han ble drept selv ...... 0 Siter
Sør Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 I min ungdom var jeg med i hjelpekorpset, en bygdekar hadde forsvunnet, fant båten hans tom ute på fjorden, så det ble satt igang leting med dykkere, dette var en tirsdag, onsdag og torsdag ble det leita, ingen funn, fredag kom det et team med et undervannskamera, holdt på hele fredagen, ingen funn. På den hytta vi var innkvartert var eierene, de hadde sett den savnede legge ut på båtturen sin, de hadde ikke fulgt med på hele båtturen hans, men de hadde funnet sånn ca området de oppdaget båten tom, slik at vi hadde et begrenset område å lete på, ikke var det noe særlig med understrømninger i vannet heller, så det var ett område letingen ble konsentrert om. En annen sambygding var synsk (han er død idag), vi fikk tak i han på lørdagen, han satt på med meg da vi kjørte til fjells. Han så personen sa han, så letingen skulle ikke ta lange stunden. Da vi kom opp satte de den synske i den båten hvor undervannskameraet var koblet til, han fortalte hvor de skulle kjøre, og han sa stopp da han mente de var rett over den savnede, kameraet tok ikke mange rundene før den savnede var funnet .......... Da vi kjørte hjem, sa den synske at han håpet at de lot sekken til den savnede ligge igjen på bunnen ..... hvorfor spurte jeg, jo da skjønner dere hvorfor han ikke er blandt oss lenger, dette var ingen ulykke. Etter at vi hadde dratt hadde dykkerene vært nede å hentet sekken, den var full med stein ...... Synske har jeg tro på, han her jeg har fortalt om nå hjalp mange med forskjellige ting. Han kunne ikke se noe om seg selv ..... så det endte med at han ble drept selv ...... Og hvordan "beviser" dette klarsynthet, og ikke at han visste på andre måter? Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest har tro på synske jo Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Og hvordan "beviser" dette klarsynthet, og ikke at han visste på andre måter? Med vennlig hilsen Han hadde vært bortreist, kom først hjem fredagskvelden, hadde han vært hjemme tidligere hadde vi hentet han inn før. 0 Siter
Gjest Angela26 Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Dette spm. har slaatt meg ogsaa. Men jeg tipper det er mer komplisert enn som saa. Helt klart, saa finnes det bedragere av de synske. De andre, trenger ikke alltid aa faa all info som de trenger, for aa evt. loese, eller finne spor, i en forsvinningssak. Kanskje har familien til Madeleine, hyret en synsk, men uten resultater? Naa er det jo ei jente her i Spania som er forsvunnet ogsaa. Tror hun er paa alderen med Madeleine. Helt grusomt...Kan ikke forestille meg hvordan det er for foreldrene dette... 0 Siter
Gjest selmer Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Det var en veldig kjent nordmann som var synsk. Kommer ikke på navnet hans. Noen som vet. Det er skrevet en bok om han. 0 Siter
Sør Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Han hadde vært bortreist, kom først hjem fredagskvelden, hadde han vært hjemme tidligere hadde vi hentet han inn før. Ja? Det er fremdeles ørten måter han kan ha visst om dette, eller han var heldig. Det du forteller er faktisk ikke bevis for noe. Med vennlig hilsen 0 Siter
Sør Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Det var en veldig kjent nordmann som var synsk. Kommer ikke på navnet hans. Noen som vet. Det er skrevet en bok om han. Hei, Nei, det ble *påstått* at han er synsk, og det er selvsagt noe helt annet. Man kan påstå hva som helst. Med vennlig hilsen 0 Siter
Sør Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Dette spm. har slaatt meg ogsaa. Men jeg tipper det er mer komplisert enn som saa. Helt klart, saa finnes det bedragere av de synske. De andre, trenger ikke alltid aa faa all info som de trenger, for aa evt. loese, eller finne spor, i en forsvinningssak. Kanskje har familien til Madeleine, hyret en synsk, men uten resultater? Naa er det jo ei jente her i Spania som er forsvunnet ogsaa. Tror hun er paa alderen med Madeleine. Helt grusomt...Kan ikke forestille meg hvordan det er for foreldrene dette... Dette er vel den mest publiserte forsvinningssaken i Europa i nyere tid. ALT som kan krype og gå av klarsynte ønsker jo å være den som løste dette mysteriet. At INGEN av dem kan, viser jo at klarsynthet bare er bedrageri. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest selmer Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Hei, Nei, det ble *påstått* at han er synsk, og det er selvsagt noe helt annet. Man kan påstå hva som helst. Med vennlig hilsen Ja du har kanskje rett, men husker du navnet hans? 0 Siter
Sør Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Ja du har kanskje rett, men husker du navnet hans? Tenker du på Snåsa-mannen? Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest selmer Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Tenker du på Snåsa-mannen? Med vennlig hilsen Vet ikke om han hadde noe med Snåsa å gjøre. Mener han var fra Toten. mulig jeg tar kjempefeil 0 Siter
Gjest ikke nick om dette tema Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Hun er død. Det er ikke alltid at 'synske' skal oppklare, eller finne ut alt. Noen mennesker trenger spesielle utfordringer for å komme videre i sin livsprosess, og synske mennesker kunne komme til å avbryte slike prosesser. Det skal de ikke, derfor får de ikke tilgang til informasjon. Hvis de hadde tilgang til all informasjon, kunne de styre mye i verden. Det hadde blitt helt feil. Menneskene må finne ut av ting selv, det er en frihet og en utfordring. 0 Siter
mrxx Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Det var en veldig kjent nordmann som var synsk. Kommer ikke på navnet hans. Noen som vet. Det er skrevet en bok om han. Hmm, en som heter Haugen var jo kjent, husker ikke fornavnet helt, men Marsella Haugen eller noe sånt. Kan det være han du tenker på? 0 Siter
Gjest Angela26 Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Dette er vel den mest publiserte forsvinningssaken i Europa i nyere tid. ALT som kan krype og gå av klarsynte ønsker jo å være den som løste dette mysteriet. At INGEN av dem kan, viser jo at klarsynthet bare er bedrageri. Med vennlig hilsen Jeg tror ikke at alle er bedragere. Det finnes ogsaa grader av klarsynhet, om jeg kan kalle det det. Og hva kan forventes av dem? Og om noen hadde kontaktet politiet for aa gi opplysninger, fordi de har "sett", ville de blitt trodd? Jeg er ingen klarsynt, men har det du kan kalle sterk intuisjon. Jeg kan ikke se fremtiden, men kan ha en sterk feeling paa ting, men det gjelder personer og folks personlighet, og det _kan_ handle om deres fremtid. Det er noe mange er utstyrt med, og noe alle kan ha. 0 Siter
mrxx Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Dette er vel den mest publiserte forsvinningssaken i Europa i nyere tid. ALT som kan krype og gå av klarsynte ønsker jo å være den som løste dette mysteriet. At INGEN av dem kan, viser jo at klarsynthet bare er bedrageri. Med vennlig hilsen Nå er jeg også svært kritisk til dette, bare så det er sagt. Men for å si det sånn, du har heller ikke noe fasittsvar på dette. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.