mrxx Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 Jeg har da fått slike svar mange ganger her inne. Jeg har vært på dol såpass lenge at jeg vet at dette er metoder alle har brukt en eller flere ganger. Jeg har og det har sikkert du også. Hvis det var så lite som skulle til, er det ikke hersketeknikk og si at du er fintfølende. Jeg synes faktisk ikke det er noe negativt med å være fintfølende. Jeg trodde bare at du var mer herdet enn som så etter mange år på dol:) Sør sine argumenter i denne tråden har vært saklige. Han har ikke latt seg friste til å slenge dritt tilbake til deg heller. Bare gjentatte ganger bedt deg holde deg til sak og ikke person. Du prøver deg igjen med hersketeknikk. Hadde jeg vært så fintfølende som du påstår, så hadde jeg ikke deltatt i denne diskusjonen. Forøvrig kan du gjerne tro det:-) Joda, vi kan alle være litt som dette, men dette er Sørs varemerke og det er en stor forskjell. Jeg vet at det er de som ikke tør å diskutere med han fordi de føler seg latterliggjort og det er de som har blitt såret og følt deg dumme. Hadde du fulgt med litt, så hadde du sett dette selv. Hans diskusjonsteknikk er det tross alt mange som har tatt opp med han og ikke bare jeg. 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 Du prøver deg igjen med hersketeknikk. Hadde jeg vært så fintfølende som du påstår, så hadde jeg ikke deltatt i denne diskusjonen. Forøvrig kan du gjerne tro det:-) Joda, vi kan alle være litt som dette, men dette er Sørs varemerke og det er en stor forskjell. Jeg vet at det er de som ikke tør å diskutere med han fordi de føler seg latterliggjort og det er de som har blitt såret og følt deg dumme. Hadde du fulgt med litt, så hadde du sett dette selv. Hans diskusjonsteknikk er det tross alt mange som har tatt opp med han og ikke bare jeg. Jeg gir meg nå. Jeg må bare si at jeg har nok kranglet og vært irritert på Sør jeg også som jeg har vært på mange andre, men jeg pleier og glemme sånt ganske fort. Det er bare en jeg har bitt meg merke i har vært spesielt ufin og det er allerede nevnt. Jeg liker meg best med motstand i diskusjoner og da tåler jeg litt, men jeg kan ikke fordra tisse-bæsje-prompespråk. 0 Siter
mrxx Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Jeg gir meg nå. Jeg må bare si at jeg har nok kranglet og vært irritert på Sør jeg også som jeg har vært på mange andre, men jeg pleier og glemme sånt ganske fort. Det er bare en jeg har bitt meg merke i har vært spesielt ufin og det er allerede nevnt. Jeg liker meg best med motstand i diskusjoner og da tåler jeg litt, men jeg kan ikke fordra tisse-bæsje-prompespråk. Det du sier her er jeg veldig enig. i. Som jeg sa, hadde det bare vært jeg som hadde tatt opp dette med han så hadde ikke dette vært noe tema. Men dette er tatt opp av mange ganger av flere opp i gjennom årene. Det kan Sør bekrefte selv, hvis han vil svare på det, men enten får du ikke svar eller så får du et svar om at det ikke er et relevant spørsmål. 0 Siter
Gjest z8 Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Jeg har ikke nektet noen noe som helst. Som sagt, dine svar bærer dessverre preg av at du ikke mestrer å lese innlegg før du "svarer" på dem. Med vennlig hilsen Sør: ''Som sagt, dine svar bærer dessverre preg av at du ikke mestrer å lese innlegg før du "svarer" på dem.'' Skjønner du ikke bedre eller bare later du som? Togli herpet ingen tråd, men du herper tråden med idiotiske utsagn og god-dag-mann-øksaskaft-svar. Du er ikke min venn, så "vennlig hilsen" er løgn. Du blir ikke mer høflig eller troverdig av å gjenta en løgn. Vemmelig hilsen 0 Siter
Sør Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Sør: ''Som sagt, dine svar bærer dessverre preg av at du ikke mestrer å lese innlegg før du "svarer" på dem.'' Skjønner du ikke bedre eller bare later du som? Togli herpet ingen tråd, men du herper tråden med idiotiske utsagn og god-dag-mann-øksaskaft-svar. Du er ikke min venn, så "vennlig hilsen" er løgn. Du blir ikke mer høflig eller troverdig av å gjenta en løgn. Vemmelig hilsen Feil svar. Forsøk igjen. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest z8 Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Feil svar. Forsøk igjen. Med vennlig hilsen Sør: ''Feil svar. Forsøk igjen. Med vennlig hilsen – Sør'' LOL! Selger du gjøkur også? Vemmelig hilsen 0 Siter
Mistera Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Jeg kunne ikke vært mer enig enn Sør her, i ALLE hennes/hans svar! Og at noen mener at de synske vet men kan ikke fortelle f.eks. hvor Madeleine befinner seg, fordi de vil leve i sjul, ikke vil bli annerkjente, ha publisitet etc. svada svada, er rett og slett den dummeste unnskyldningen for synske jeg noen gang har lest og hørt! For et svakt forsvar! Rett og slett latterlig!! Jeg tror at noen har noen form for synskhet eller intusjoner, anelser you name it, i svak grad... men ikke kom å si at noen i hele denne verden er så synske at de vet f.eks hvor Madeleine er akkurat NÅ. Hadde noen visst, så hadde de funnet henne og andre forsvunnede for lenge siden. Ingen hadde vel latt være å si noe hvis de visste? Da er de i alle fall ingenting verdt! Oj, at du gir sør så mye anerkjennelse sier bare litt om deg! men over til saken! Det er tydelig at du ikke vet hva det vil si å være synsk, du vet ikke åssen de jobber, du vet ikke åssen de får synene sine og du vet ikke hvor lite annerkjennelse de får i mord og drapssaker, da det er mange som benytter seg av dette, men dette kommer ikke ut, da myndighetene er redde for at deres beviser osv skal bli underkjent. Klart foreldrene til madeline ikke vedkjenner seg det de synske allerede har sett, og det er jo at de i stor grad er skyldig i forsvinningen selv. De har gått så mye uti media og fått så masse sympati, og endel av de forklaringene de kommer med henger ikke på greip! samtidig tjener de seg styrtrike på forsvinningen, og jeg tørr ikke tenke på hva som skjer med dem den dagen sannheten kommer for endag, desverre! 0 Siter
Sør Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Oj, at du gir sør så mye anerkjennelse sier bare litt om deg! men over til saken! Det er tydelig at du ikke vet hva det vil si å være synsk, du vet ikke åssen de jobber, du vet ikke åssen de får synene sine og du vet ikke hvor lite annerkjennelse de får i mord og drapssaker, da det er mange som benytter seg av dette, men dette kommer ikke ut, da myndighetene er redde for at deres beviser osv skal bli underkjent. Klart foreldrene til madeline ikke vedkjenner seg det de synske allerede har sett, og det er jo at de i stor grad er skyldig i forsvinningen selv. De har gått så mye uti media og fått så masse sympati, og endel av de forklaringene de kommer med henger ikke på greip! samtidig tjener de seg styrtrike på forsvinningen, og jeg tørr ikke tenke på hva som skjer med dem den dagen sannheten kommer for endag, desverre! Som andre har påpekt, man behøver selvsagt ikke være "synsk" for å komme med en påstand om at foreldrene er involvert. De er jo "arguios" i Portugal. Hvis klarsynthet hadde eksistert, ville noen selvsagt ha "sett" hvor Madeleine er. Med vennlig hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.