Gå til innhold

Synske og Madeleine

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet utmerket godt at ikke noe er bevist, men det var ikke akkurat det som var poenget heller, det var mer din påstand og måten du alltid diskuterer med.

Dine fasittsvar er ikke alltid like gjennomtenkt.

Såpass må du tåle å høre

Vennlig hilsen

Nå er det jo du, og ikke jeg, som påstår at de er fasittsvar.

Og dine svar er da minst like påståelige.

Med vennlig hilsen

• Svar 287
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

77

• mrxx

62

• double

3

• AneM1365380603

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest har tro på synske jo
Skrevet

Man bør kanskje tenke seg om før man kaller Virkeligheten for "dum"?

Du vet like godt som meg at hadde klarsynthet virkelige eksistert, ville det vært påvist for lenge siden.

Med vennlig hilsen

''Du vet like godt som meg at hadde klarsynthet virkelige eksistert, ville det vært påvist for lenge siden.''

Jeg så mange eksempler med den synske jeg skrev om, noen annen "påviselse" trenger ikke jeg. Jeg tror fullt og fast på at noen ser mer enn andre, samme hva du skriver. Fikk beviser nok av den synske, om du tror det var tilfeldigheter som han "fikk hjelp av", javel så må du tro det, jeg tror på det han klarte.

Gjest Angela26
Skrevet

Det har da selvsagt intet med det "overnaturlige" eller "klarsynthet" å gjøre. De er da under etterforskning...

Med vennlig hilsen

Men kjaere deg, man kan jo foele saa mangt. Jeg nevnte ingenting om klarsynhet her.

Skrevet

''Du vet like godt som meg at hadde klarsynthet virkelige eksistert, ville det vært påvist for lenge siden.''

Jeg så mange eksempler med den synske jeg skrev om, noen annen "påviselse" trenger ikke jeg. Jeg tror fullt og fast på at noen ser mer enn andre, samme hva du skriver. Fikk beviser nok av den synske, om du tror det var tilfeldigheter som han "fikk hjelp av", javel så må du tro det, jeg tror på det han klarte.

Som sagt, hvis det var noe annet enn bedrageri, ville det selvsagt vært påvist i uavhengige vitenskapelige tester for lang tid siden.

Alle kan påstå at "noen overbeviste meg"; det gjorde de sikkert, men det betyr selvsagt ikke at det ikke er bedrageri.

Med vennlig hilsen

Gjest my 2 cents
Skrevet

*ler*

Den var god.

Hvis noen "klarsynte" virkelig visste hvor Madeleine befant seg, kunne de jo bare fortelle avisene. Selvsagt

De klarsynte får av og til litt informasjon angående etterforskningen som de ikke kan gå ut i avisene med.

Såvidt jeg vet ønsket ikke Marcello Haugen heller medieoppmerksomhet. Tenk deg alle som hadde kommet på døren hans for hver minste lille ting. Det var mange nok som kom uansett.

Hvis du var en fantastisk god etterforsker, hadde du gått ut i avisene med alle teoriene dine? Hvorfor drar de ikke inn massevis av eksperter? Noen MÅ ha sett noe.

Skrevet

Men kjaere deg, man kan jo foele saa mangt. Jeg nevnte ingenting om klarsynhet her.

Det er jo i en tråd om "synske"...

Uansett, det er jo ikke så merkelig at man tror/føler det, ettersom hun har status som "arguida" i Portugal.

Med vennlig hilsen

Skrevet

De klarsynte får av og til litt informasjon angående etterforskningen som de ikke kan gå ut i avisene med.

Såvidt jeg vet ønsket ikke Marcello Haugen heller medieoppmerksomhet. Tenk deg alle som hadde kommet på døren hans for hver minste lille ting. Det var mange nok som kom uansett.

Hvis du var en fantastisk god etterforsker, hadde du gått ut i avisene med alle teoriene dine? Hvorfor drar de ikke inn massevis av eksperter? Noen MÅ ha sett noe.

Hvis de kunne "se" noe, kunne de snakket med en avis, under forutsetning av anonymitet. Og likevel meldt fra hvor Madeleine er.

Mener du det sitter noen "klarsynte" som vet hvor hun er, men ikke forteller det?

===

Årsaken til at de ikke ønsker oppmerksomhet, er selvsagt at de ikke ønsker å bli avslørt. Det er da logisk.

Med vennlig hilsen

Gjest har tro på synske jo
Skrevet

Som sagt, hvis det var noe annet enn bedrageri, ville det selvsagt vært påvist i uavhengige vitenskapelige tester for lang tid siden.

Alle kan påstå at "noen overbeviste meg"; det gjorde de sikkert, men det betyr selvsagt ikke at det ikke er bedrageri.

Med vennlig hilsen

Ingen som har bedratt noen i disse tilfellene jeg vet om, han var bare til god hjelp for mange.

Skrevet

For meg er synske og klarsynte like realistisk som amerikanere bortført av utenomjordiske.

Det er vel ikkje så usannsynlig, Jannicke Jarlum har jo vært bortført av utenomjordiske, og om eg ikkje husker feil så hadde ho hatt sex med de også.

Skrevet

Ja, det er veldig rart at ingen klarsynte har tatt saken,de ville jo få masse oppmerksomhet,og kunne jo fått "bevist" sin evne..

Men jeg tror det er mer mellom himmel og jord enn det vi ser.

Og jeg tror foreldrene er uskyldige.

Håper den nydelige jenta dukker opp igjen...

Skrevet

Ingen som har bedratt noen i disse tilfellene jeg vet om, han var bare til god hjelp for mange.

Det er den påståtte "klarsyntheten" som er bedrageriet. Å påberope seg kunnskap/evner man ikke har. At noen tar seg betalt for det er selvsagt enda verre.

Med vennlig hilsen

AneM1365380603
Skrevet

Det er vel ikkje så usannsynlig, Jannicke Jarlum har jo vært bortført av utenomjordiske, og om eg ikkje husker feil så hadde ho hatt sex med de også.

He he, du er inne på noe der. Må ha vært en skremmende opplevelse - for romvesnene ;)

Gjest LaSerena
Skrevet

Jeg kunne ikke vært mer enig enn Sør her, i ALLE hennes/hans svar!

Og at noen mener at de synske vet men kan ikke fortelle f.eks. hvor Madeleine befinner seg, fordi de vil leve i sjul, ikke vil bli annerkjente, ha publisitet etc. svada svada, er rett og slett den dummeste unnskyldningen for synske jeg noen gang har lest og hørt! For et svakt forsvar! Rett og slett latterlig!!

Jeg tror at noen har noen form for synskhet eller intusjoner, anelser you name it, i svak grad... men ikke kom å si at noen i hele denne verden er så synske at de vet f.eks hvor Madeleine er akkurat NÅ. Hadde noen visst, så hadde de funnet henne og andre forsvunnede for lenge siden.

Ingen hadde vel latt være å si noe hvis de visste? Da er de i alle fall ingenting verdt!

Skrevet

Jeg kunne ikke vært mer enig enn Sør her, i ALLE hennes/hans svar!

Og at noen mener at de synske vet men kan ikke fortelle f.eks. hvor Madeleine befinner seg, fordi de vil leve i sjul, ikke vil bli annerkjente, ha publisitet etc. svada svada, er rett og slett den dummeste unnskyldningen for synske jeg noen gang har lest og hørt! For et svakt forsvar! Rett og slett latterlig!!

Jeg tror at noen har noen form for synskhet eller intusjoner, anelser you name it, i svak grad... men ikke kom å si at noen i hele denne verden er så synske at de vet f.eks hvor Madeleine er akkurat NÅ. Hadde noen visst, så hadde de funnet henne og andre forsvunnede for lenge siden.

Ingen hadde vel latt være å si noe hvis de visste? Da er de i alle fall ingenting verdt!

Hei,

Takk. (Jeg er mann, forresten.)

Jeg tror den typen "svak klarsynthet" du nevner er bare folk som er litt mer observante/intelligente enn gjennomsnittet. De får med seg litt flere detaljer. Det er ikke noe "overnaturlig" eller lignende.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Hei,

Takk. (Jeg er mann, forresten.)

Jeg tror den typen "svak klarsynthet" du nevner er bare folk som er litt mer observante/intelligente enn gjennomsnittet. De får med seg litt flere detaljer. Det er ikke noe "overnaturlig" eller lignende.

Med vennlig hilsen

Jeg tror rett og slett det bare er mennesker med litt flere speilnevroner enn hva godt er..

Skrevet

Nå er det jo du, og ikke jeg, som påstår at de er fasittsvar.

Og dine svar er da minst like påståelige.

Med vennlig hilsen

Du klarer jo ikke å lese dine egne svar skjønner jeg. Du sier jo at alt dette er tull og det må jo bety at du mener at det er fasitten?

Det er rart Sør at du så og si alltid klarer å erte på deg noen når du diskuterer, har du tenkt over hvorfor noen gang?

Skrevet

Hei,

Det betyr jo bare at man kan tenke, og ikke at det er noe overnaturlig eller "klarsynthet".

I den grad det er "varierende grader", så burde de fremdeles ha funnet Europas mest ettersøkte.

Med vennlig hilsen

Jeg må innrømme at jeg synes det er utrolig arrogant å tro at man sitter på "sannheten"!!!!

Skrevet

Du klarer jo ikke å lese dine egne svar skjønner jeg. Du sier jo at alt dette er tull og det må jo bety at du mener at det er fasitten?

Det er rart Sør at du så og si alltid klarer å erte på deg noen når du diskuterer, har du tenkt over hvorfor noen gang?

Hovedsakelig at du kjeder deg, og derfor skriver akkurat det samme som du alltid pleier å gjøre?

At man sier at "Julenissen eksisterer ikke" eller "Brasil er 8,5 mill km2 stort" er knapt påståelighet, men å konstatere fakta.

Men fortsett gjerne med den samme kveruleringen din, hvis du må.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...