frosken Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Siden jeg har så god erfaring med innspill fra dols brukere i forbindelse med oppgaveskriving, så prøver jeg meg igjen:-) Denne gangen skal jeg se på noen aspekter vedrørende individuell plan. Mitt utgangspunkt er at jeg ser at enkelte skrives ut fra en psykiatrisk avdeling uten at det er igangsatt arbeid med individuell plan eller gjort andre tiltak for å koordinere tjester fra det offentlige som berører pasienten etter utskrivelsen. Dere som har individuell plan og har vært innlagt: Når ble arbeidet med individuell plan igangsatt og hvem er koordinator for planen? Dere som ikke har IP; er det fordi dere ikke har ønsket å ha det, eller er det fordi ingen tok initiativ og igangsatte planarbeidet? Noen som har oppfatninger om nytte eller ulemper forbundet med individuell plan? Også til dere som lurer på hva jeg studerer, så pleier jeg å si at siden det er så få studieplasser på akkurat denne utdannelsen så har jeg ikke så lyst til å oppgi dette nøyaktig. Men det er et masterstudium hvor funksjonshemming, det å leve med kronisk sykdom og koordinerte tjenester står i fokus. Alle innspill mottas med takk! Flittig hilsen fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/297178-trenger-hjelp-til-oppgaveskriving/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sinji Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Jeg er utskrevet uten en individuell plan. Jeg har aldri blitt forespurt om jeg vil ha noen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/297178-trenger-hjelp-til-oppgaveskriving/#findComment-2399176 Del på andre sider Flere delingsvalg…