Gjest Armod Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Jeg har prøvd med fontex igjen i to dager nå. Nei, jeg vil ikke begynne på igjen. Jeg skal gå gjennom ild og vann før jeg inntar denne substansen igjen. Innser at jeg sov dårligere da jeg gikk på den sist. At jeg fikk en angst som ikke var min. At jeg ikke ble i stand til å bearbeide problemene skikkelig. Følte meg fremmed for meg selv. Det å slutte føles som å få igjen seg selv på godt og vondt. Et rikere følelsesspekter. Økt kretivitet og evne til å analysere og tenke. Økt fokus og konsentrasjon. Et bedre forhold til kroppen. Nå skal jeg forsøke å leve meg gjennom det å være uten et ad. Det blir nok veldig veldig tøft, men det er verdt det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/297182-nei-ikke-mer-ssri-p%C3%A5-meg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sinji Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 ''Nå skal jeg forsøke å leve meg gjennom det å være uten et ad. Det blir nok veldig veldig tøft, men det er verdt det.'' Usansett hvor dyp depresjon og påtrengende selvmordstanker ? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/297182-nei-ikke-mer-ssri-p%C3%A5-meg/#findComment-2399235 Del på andre sider Flere delingsvalg…
serenity777 Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 du får jo ikke effekt på 2 dager da..... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/297182-nei-ikke-mer-ssri-p%C3%A5-meg/#findComment-2399254 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Armod Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 du får jo ikke effekt på 2 dager da..... Jo så absolutt. Det får man. Det har jeg kjent hver gang jeg har begynt på noe, at jeg forandrer meg og blir hyper, maurer i kroppen, fjerner meg fra meg selv og føler meg helt rar og merkelig. Full virkning inntrer etter noen uker. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/297182-nei-ikke-mer-ssri-p%C3%A5-meg/#findComment-2399257 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Armod Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 ''Nå skal jeg forsøke å leve meg gjennom det å være uten et ad. Det blir nok veldig veldig tøft, men det er verdt det.'' Usansett hvor dyp depresjon og påtrengende selvmordstanker ? Jeg har aldri hatt det så ille at jeg har mista kontrollen verken før eller etter jeg startet med medisiner så hvorfor skulle jeg få det nå. Og psykisk smerte foretrekker jeg heller enn å putte i meg giftstoffer. Jeg skal nok alltids komme meg gjennom det uten Men en ting vet jeg og det er at SSRI ikke er noe for meg. Jeg liker verken virkningen eller bivirkningen. Det er noe svineri og det får meg til å føle meg fremmed, fjern og det stopper tankeprosessene mine. Jeg får ikke bearbeidet det jeg skal i kognitiv terapi og må bare innse at piller IKKE er løsningen for meg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/297182-nei-ikke-mer-ssri-p%C3%A5-meg/#findComment-2399259 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geir Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/297182-nei-ikke-mer-ssri-p%C3%A5-meg/#findComment-2399307 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Armod Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Lykke til! Takk Dette var som å slutte å røyke. Når man slutter og røyke. Og så sprekker man etter noen dager. Men da smaker røyken ekkelt og som det giftstoffet den er. Føles likedan nå når jeg prøvde å begynne på igjen med ad. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/297182-nei-ikke-mer-ssri-p%C3%A5-meg/#findComment-2399329 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tjohei Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Fornuftig valg. Prøv heller å tolke hvorfor du er deprimert. Føler du deg ensom? Kanskje bør du forsøke å bli kjent med noen? Har du for høye krav eller mangler du utfordringer i livet ditt? Når du finner ut hva som gjør deg deprimert, kan du gjøre noe med det. I tillegg kan jeg anbefale å stelle med seg selv. Kjøp en god dusjgele, en bodylotion, parfyme. Begynn å trene/mosjonere og spise sunt. Lykke til! Jeg er enig med deg. Har prøvd cipralex, men følte meg som en dritt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/297182-nei-ikke-mer-ssri-p%C3%A5-meg/#findComment-2400372 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Armod Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Fornuftig valg. Prøv heller å tolke hvorfor du er deprimert. Føler du deg ensom? Kanskje bør du forsøke å bli kjent med noen? Har du for høye krav eller mangler du utfordringer i livet ditt? Når du finner ut hva som gjør deg deprimert, kan du gjøre noe med det. I tillegg kan jeg anbefale å stelle med seg selv. Kjøp en god dusjgele, en bodylotion, parfyme. Begynn å trene/mosjonere og spise sunt. Lykke til! Jeg er enig med deg. Har prøvd cipralex, men følte meg som en dritt. ''Fornuftig valg. Prøv heller å tolke hvorfor du er deprimert. Føler du deg ensom? Kanskje bør du forsøke å bli kjent med noen? Har du for høye krav eller mangler du utfordringer i livet ditt?'' Jeg går metakognitiv terapi og jobber med å finne ut hvorfor jeg har angst og depresjon. Det er vel allerede ganske kartlagt nå, tenker jeg. Men har et stykke igjen. Jeg tror jeg føler meg ensom og det gjør meg deprimert. Håper det kan bedres på sikt, for har litt sosial angst også...Og jeg mangler utfordringer i livet mitt. Har meldt meg opp til konteeksamen nå da, fordi jeg strøk sist (fikk et slags sammenbrudd da). Så hvis det ikke går, kan jeg jo bare melde meg av igen.... ''Når du finner ut hva som gjør deg deprimert, kan du gjøre noe med det. I tillegg kan jeg anbefale å stelle med seg selv. Kjøp en god dusjgele, en bodylotion, parfyme. Begynn å trene/mosjonere og spise sunt.'' Ja, jeg er nå i ferd med å forandre meg en god del og mitt forhold til de personer som har påført meg skade. Prøver å stelle meg selv en del da - har funnet en nyyydelig hudpleieserie. Ikke er den dyr heller. Nivea Young. Så tar peeling og ansiktsmasker, smører meg med bodylotion og skrubber meg av og til med hampvott. Jobber også med å spise sunt. Det har i hvertfall kommet seg, selv om jeg ikke her helt i mål ennå ;o) Det å gå tur...har gått en del tur før. Venter nå på ny mobiltlf med mp3-spiller. Da er det litt lettere å gå igjen, har litt sosial angst skjønner du og å lytte til musikk hjelper meg en del....Har lyst å begynne å gå for jeg synes det virker antidepressivt. ''Lykke til! Jeg er enig med deg. Har prøvd cipralex, men følte meg som en dritt.'' Ja jeg også følte meg som en dritt på cipralex og fontex. Var oppblåst og la på meg. Og fikk en del bivirkninger. Da synes jeg det er bedre uten. Jeg var jo uten fontex i over to uker. Og så prøvde jeg å begynne på igjen. Men jeg følte meg så dårlig! Ble hyper på en ekkel og kunstig måte. Fikk en angst som ikke var min. Var som hodet var løsrevet av kroppen og jeg svevde. Så ekkelt. Og det mauret i kroppen. Det var som å slutte å røyke, for deretter å ta en røyk etter å ha vært røykfri en god stund. Og så smaker røyken ufyselig. Fysj! Jeg følte at jeg hadde fått i meg et giftstoff... Takk for supporten ;o) Blir så glad når jeg "treffer på" folk som backer opp litt og er enig, istedet for disse destruktive skeptikerne som tror at medisin er tingen ;o) mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/297182-nei-ikke-mer-ssri-p%C3%A5-meg/#findComment-2400404 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tjohei Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 ''Fornuftig valg. Prøv heller å tolke hvorfor du er deprimert. Føler du deg ensom? Kanskje bør du forsøke å bli kjent med noen? Har du for høye krav eller mangler du utfordringer i livet ditt?'' Jeg går metakognitiv terapi og jobber med å finne ut hvorfor jeg har angst og depresjon. Det er vel allerede ganske kartlagt nå, tenker jeg. Men har et stykke igjen. Jeg tror jeg føler meg ensom og det gjør meg deprimert. Håper det kan bedres på sikt, for har litt sosial angst også...Og jeg mangler utfordringer i livet mitt. Har meldt meg opp til konteeksamen nå da, fordi jeg strøk sist (fikk et slags sammenbrudd da). Så hvis det ikke går, kan jeg jo bare melde meg av igen.... ''Når du finner ut hva som gjør deg deprimert, kan du gjøre noe med det. I tillegg kan jeg anbefale å stelle med seg selv. Kjøp en god dusjgele, en bodylotion, parfyme. Begynn å trene/mosjonere og spise sunt.'' Ja, jeg er nå i ferd med å forandre meg en god del og mitt forhold til de personer som har påført meg skade. Prøver å stelle meg selv en del da - har funnet en nyyydelig hudpleieserie. Ikke er den dyr heller. Nivea Young. Så tar peeling og ansiktsmasker, smører meg med bodylotion og skrubber meg av og til med hampvott. Jobber også med å spise sunt. Det har i hvertfall kommet seg, selv om jeg ikke her helt i mål ennå ;o) Det å gå tur...har gått en del tur før. Venter nå på ny mobiltlf med mp3-spiller. Da er det litt lettere å gå igjen, har litt sosial angst skjønner du og å lytte til musikk hjelper meg en del....Har lyst å begynne å gå for jeg synes det virker antidepressivt. ''Lykke til! Jeg er enig med deg. Har prøvd cipralex, men følte meg som en dritt.'' Ja jeg også følte meg som en dritt på cipralex og fontex. Var oppblåst og la på meg. Og fikk en del bivirkninger. Da synes jeg det er bedre uten. Jeg var jo uten fontex i over to uker. Og så prøvde jeg å begynne på igjen. Men jeg følte meg så dårlig! Ble hyper på en ekkel og kunstig måte. Fikk en angst som ikke var min. Var som hodet var løsrevet av kroppen og jeg svevde. Så ekkelt. Og det mauret i kroppen. Det var som å slutte å røyke, for deretter å ta en røyk etter å ha vært røykfri en god stund. Og så smaker røyken ufyselig. Fysj! Jeg følte at jeg hadde fått i meg et giftstoff... Takk for supporten ;o) Blir så glad når jeg "treffer på" folk som backer opp litt og er enig, istedet for disse destruktive skeptikerne som tror at medisin er tingen ;o) mvh Bare hyggelig! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/297182-nei-ikke-mer-ssri-p%C3%A5-meg/#findComment-2400423 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.