Gå til innhold

Oppblåst testikkel


onanym

Anbefalte innlegg

Hei, dette er crap as... Jeg har til tider hatt et problem m at ene (alltid høyre) testikkelen blåser seg opp og blir relativt hard... Tidligere har jeg bare presset noe veldig så plutselig merker man at det gir etter og det føles som om væske tyter tilbake fra testikkel og inn i lysken. etter dette er det null smerter, og jeg kan "glemme" problemet en stund... Nå er det pån igjen men denne gangen klarer jeg ikke klemme det tilbake, og det er tilogmed hovent og jævlig ikke bare i balla men lysken og. Skal gå til lege denne gangen, men noen som vet noe om dette eller har opplevd lignende? Noe som lindrer/hjelper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aner ikke hva det er, men jeg ville ringt legevakten for å snakket med en lege der. Ikke vent til i morgen, for hvis det er noe alvorlig kan det nok gjøre skade.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...