Gjest meg_abc Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Jeg er en 29 år gammel mann som lider av OCD, primært i form av "katastrofetanker". Mine spørsmål er: Stemmer det at "kost-tilskuddet" Inositol kan virke mot OCD? På endel tilsynelatende seriøse nettsteder påstås i hvert fall det. Hvordan går man evt. frem for å få tak i dette i Norge? Jeg har forsøkt kognitiv terpari en stund nå, og har merket noe bedring i perioder, selv om det fortsatt svinger frem og tilbake. Jeg har imidlertid ingen erfaring med medisiner, men er i utgangspunktet skeptisk pga. bivirkninger. Dette særlig pga. jobb som krever konsentrasjon, samt mitt samliv. Inositol har, som såvidt jeg har skjønt, ingen bivirkninger. 0 Siter
serenity777 Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 folk med ocd tåler som regel ssri medisiner bedre enn feks folk med panikkangst. du blir klarere i hodet, ikke sløvere av ssri medisiner. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.