Gjest Mohikaneren Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Jeg tok de to siste zyprexaene i kveld, og jeg har ny time til psykiateren på onsdagen. Jeg regner med at jeg skal prøve ut nye medisiner da. Spørsmålet mitt er; har det noe å si om jeg "hopper over" en dag med medisiner, eller bør jeg ringe psykiateren i morgen for å få zyprexa for en dag, før jeg bytter merke? Det er ingen psykosefare. Synes liksom jeg har ringt og plaget ham nok nå.... Mvh 0 Siter
soleil Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Kanskje du kan starte en dag før med de nye medisinene. Ring i morgen, da vel... Og så lenge du ringer i arbeidstida hans så får han betalt for jobben. :-P 0 Siter
Gjest Mohikaneren Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 I og med at du sikkert har trappet ned på Zyprexa'en i det siste, tror jeg ikke det spiller noen rolle fra eller til om du går en liten dag uten noe. For det betyr jo at du tåler å bare ha en liten dose (et kort tidsrom i alle fall). Jeg har ikke trappet ned, bare tatt 5 mg hele tiden. Det har fungert godt for meg. Håper jeg får svar om at det ikke er noe problem å ikke ta dem.... :-) 0 Siter
Gjest Mohikaneren Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Kanskje du kan starte en dag før med de nye medisinene. Ring i morgen, da vel... Og så lenge du ringer i arbeidstida hans så får han betalt for jobben. :-P Skulle gjerne ventet til det er min tid. Har ringt så mye...to ganger. 0 Siter
Gjest Mohikaneren Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Hm. Jeg vet sannelig ikke. Det hadde ikke vært noe problem for meg i alle fall, jeg går på 2x40 mg Zeldox. Jeg tror det er ganske lik styrke som 5 mg Zyprexa. For min del måtte det ha gått lang tid før jeg hadde merket noe... sikkert 2 uker. Håper det svaret er til hjelp. Ja, jeg dropper å ta dem fremfor å ringe en gang til. Så kan jeg forklare det på onsdagen heller. Takk for svar. Ha en fin kveld :-) 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Det er helt ok å vente til onsdag. 0 Siter
Gjest Mohikaneren Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Det er helt ok å vente til onsdag. Takk :-) Ha en fin kveld. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.