Gå til innhold

Har mistet tellinga


undrerinnen

Anbefalte innlegg

... men tror det var 9. eller 10. gang nå i helga.. Jeg trodde det nesten ikke når jeg våknet. Står det skrevet: "Bare forsyn deg" på meg, eller? Prøver å tenke om jeg gjorde noe, men nei. Jeg sa klart i fra at jeg ikke var intr., og vi var mange sammen, så det skulle egentlig ikke være mulig å være frekk nok til det, men joda.. Det verste er at jeg klarer ikke bry meg. Føles ikke ut som om han gjorde meg noe. Det eneste som plager meg er den ekle stønninga jeg våknet av, den runger i hodet mitt som bakgrunnsmusikk hele jævla dagen. Det er så ekkelt, ekkelt, ekkelt. Det må jo være meg. Jeg vet jo at man ikke skal stompe av i alkorus på sofaen hos fremmede, men jeg hadde da klær på meg, og jeg hadde ikke uttrykt noe ønske om sex med han, snarere tvert om. Og jeg hadde jo flere venner der, som jeg var sammen med, og trodde vel de kom til å være der når jeg våknet.. Men føles litt ut som om kroppen min og jeg er totalt atskilt, så når jeg våkna med han inni meg kjente jeg det på en måte ikke.. Ikke med følelsene mine.. Bare fysisk!? Ingen redsel. Ingen motstand. Ingen overraskelse engang.. Mer en sånn "here we go again" følelse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest xbellax

Du har fjernet deg såpass fra deg selv; du er ikke tilstede i din egen kropp lenger, du kun eksisterer. For mennesker som har opplved de traumene du har er dette et vanlig symptom. Du trenger hjelp til å gjenopdage din egen seksualitet og bygge opp dine grenser. Du kan henvende deg til din primærlege og be om å bli henvist til en behandler, eller du kan ta direkte kontakt med en behandler som driver privat. Uansett bør du skaffe deg hjelp for slik du holder på nå ødelegger du deg mer og mer for hver gang det skjer.

Gode tanker,

bella/thinkerbell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
undrerinnen

Du har fjernet deg såpass fra deg selv; du er ikke tilstede i din egen kropp lenger, du kun eksisterer. For mennesker som har opplved de traumene du har er dette et vanlig symptom. Du trenger hjelp til å gjenopdage din egen seksualitet og bygge opp dine grenser. Du kan henvende deg til din primærlege og be om å bli henvist til en behandler, eller du kan ta direkte kontakt med en behandler som driver privat. Uansett bør du skaffe deg hjelp for slik du holder på nå ødelegger du deg mer og mer for hver gang det skjer.

Gode tanker,

bella/thinkerbell

Takk for svar, turte faktisk ikke gå inn på denne siden før i dag, 2 mndr etterpå, var sikker på at jeg skulle få en hel masse negative kommentarer om at jeg kan takke meg selv osv. Ble positivt overraska da.

Skal ta kontakt med fastlegen, har begynt å skjønne at jeg må det.. Er bare så inderlig lei terapi-styret.. Gått i terapi jevnt over fra jeg var 13-14 år, oghar aldri fått noe særlig utav det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xbellax

Takk for svar, turte faktisk ikke gå inn på denne siden før i dag, 2 mndr etterpå, var sikker på at jeg skulle få en hel masse negative kommentarer om at jeg kan takke meg selv osv. Ble positivt overraska da.

Skal ta kontakt med fastlegen, har begynt å skjønne at jeg må det.. Er bare så inderlig lei terapi-styret.. Gått i terapi jevnt over fra jeg var 13-14 år, oghar aldri fått noe særlig utav det..

Så hyggelig med tilbakemelding. Jeg håper du oppsøker hjelp, var jeg deg ville jeg lagt vekt på en behandler med sexologiutdannelse. Jeg forstår utmerket godt at du føler deg "mettet" på terapi etter såpass mange år, men.. å ha det slik du har det må være et helvete og noe må du gjøre for å komme ut av det. Jeg vet Gro (på seksualitetforumet) kjenner en del behandlere på østlandet, så send henne et pip dersom du trenger hjelp.

Alt godt

-bella

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...