Gjest debutant Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Jeg har laget en hjemmeside som jeg har tenkt på å gjøre søkbar ved registrering hos google.Men adressen til hjemmesiden min inneholder mitt brukernavn og de andre delene av min epost-adresse.Så det virker ikke umiddelbart særlig lurt å spre den for mye.Jeg kan risikere å få epost både herfra og derfra og det er jeg ikke noe særlig interessert i. Er det noen som har noen råd og synspunkter på dette? 0 Siter
birdie Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 Regner med at du har hjemmesiden din hos internettleverandøren, siden du sier at URLen inneholder opplysninger tilsvarende epost-adressen. Et alternativ er å kjøpe et domene (.com og .net koster f.eks. ikke mer enn rundt 70 kroner/år) og så peke dette til den egentlige adressen slik at den holdes skjult. 0 Siter
Gjest debutant Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Regner med at du har hjemmesiden din hos internettleverandøren, siden du sier at URLen inneholder opplysninger tilsvarende epost-adressen. Et alternativ er å kjøpe et domene (.com og .net koster f.eks. ikke mer enn rundt 70 kroner/år) og så peke dette til den egentlige adressen slik at den holdes skjult. Takk for svar.Det skal jeg tenke på.Er helt ny på dette. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.