Gå til innhold

NHD - Hvordan komme gjennom dette best mulig?

Anbefalte innlegg

Etter planen sluttet med Zyprexa for tre uker siden. Jeg følte at livet var begynt å bli slik jeg ville ha det. Endelig skulle jeg ta opp igjen studiene etter ett års permisjon og jeg følte også at jeg hadde kommet inn i en behandlingsform som passet meg bra.

Så fikk jeg influensa. Det er jo slikt man må regne med, men desverre utviklet det seg til en alvorlig lungebetennelse. Jeg fant ut at PTSD, all fokus i media angående overgrep og høy feber over lengre tid er en dårlig kombinasjon, for jeg har slitt fælt med flashbacks i en periode nå. Ikke hjelper det å være for syk til å komme meg til behandler heller. Det har også blitt dårlig med søvn i denne perioden og det er definitivt ikke bra for meg, kjenner jeg.

Nå begynner antibiotikaen og virke og i dag følte jeg for første gang at det begynte å gå fremover. Så kom meldingen om at min mor er død. Nå sitter jeg bare her og skjelver og jeg er usikker på hvordan jeg kommer til å takle dette.

Spørsmålet er: Hva kan jeg gjøre for å unngå tilbakefall til en alvorlig depressiv episode? Er det en ide å begynne på Zyprexa igjen?

Andre medisiner: Cymbalta 60mg

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...