Gjest Mohikaneren Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 Nå har jeg prøvd ulike antipsykotiske medisiner. Fikk resept på en ny type i dag. Jeg skal overlappe i 4 dager, mellom zyprexa og seroquel. Hadde god effekt av liten dose, betyr det at jeg virkelig trenger det, at det var midt i blinken for meg? Eller at jeg er sensitiv når det gjelder medisiner? Spørsmålet er; hvorfor skal man overlappe med medisiner, det blir jo dobbel dose da, i noen dager? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 Fordi forskning har vist at det er best slik. Psyken blir mest stabil på denn emåten. 0 Siter
Gjest Mohikaneren Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 Fordi forskning har vist at det er best slik. Psyken blir mest stabil på denn emåten. Takk for svar :-) Får ta dobbel dose noen dager. En mer stabil psyke er jo bare helt fantastisk å ha! Takke meg til medisiner, en fantastisk oppfinnelse! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.