Gå til innhold

Vaskemaskin innkjoept!

Anbefalte innlegg

Skrevet

!!

Ja, jeg misforsto hun paa butikken, saa maskina har 1300 omdreininger!! Jippi!!! Og, den rommer 6kg, og har oerten programmer som er digitale!! Saa goey!

*Storfornoeyd*

Glimrende :-)

Så lenge du er fornøyd, er alt såre vel :-)

Fortsetter under...

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

3

• Lotte :o)

3

• Mirabell

2

• KaVa

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Angela26
Skrevet

Glimrende :-)

Så lenge du er fornøyd, er alt såre vel :-)

Ja jeg er veldig fornoeyd! Klaerne er nesten toerre naar jeg tar dem ut av maskina:-)

Skrevet

Det har sikkert noe med at vi er fem stykker og har endel klær til tørk på den lille terrassen også ;) Klær som henger delvis oppå hverandre blir jo ikke like kjapt tørre ;)

Det er vel særlig luftfuktigheten som bestemmer hvor fort tøyet tørker. Og den kan vel variere veldig, f.eks. fra kyststrøk til det tørre innlandet i Spania. I Thailand, med varmt vær men veldig høy luftfuktighet, fikk vi ikke badetøye tørt til neste dag utendørs...

Skrevet

Det er vel særlig luftfuktigheten som bestemmer hvor fort tøyet tørker. Og den kan vel variere veldig, f.eks. fra kyststrøk til det tørre innlandet i Spania. I Thailand, med varmt vær men veldig høy luftfuktighet, fikk vi ikke badetøye tørt til neste dag utendørs...

Ja, det har selvsagt stor betydning. Jeg er usikker på hvor stor luftfuktigheten er der vi pleier å tilbringe somrene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...