Gå til innhold

Mat, mat er yndlingstema, kan aldri få nok :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg elsker hummer, king-crab og blåskjell!!! Hummer er det ikke så ofte jeg har, men de andre to tingene har jeg rett som det er.

Jeg er også glad i krabbe og kreps men da bare krabbeklørne.. ikke selve "kroppen".

Kam-skjell har jeg aldri smakt men tror ikke det er noe for meg. Jeg synes konsistensen ser litt kvalmende ut. Jeg er veldig opptatt av konsistens på mat:-)

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg elsker hummer, king-crab og blåskjell!!! Hummer er det ikke så ofte jeg har, men de andre to tingene har jeg rett som det er.

Jeg er også glad i krabbe og kreps men da bare krabbeklørne.. ikke selve "kroppen".

Kam-skjell har jeg aldri smakt men tror ikke det er noe for meg. Jeg synes konsistensen ser litt kvalmende ut. Jeg er veldig opptatt av konsistens på mat:-)

Kamskjell er fantastisk godt, det kan ihvertfall være det.

''Jeg er veldig opptatt av konsistens på mat:-)''

Da bør du styre unna haifinnesuppe, say no more...

Skrevet

''Jeg er veldig opptatt av konsistens på mat:-)'' Hei, da skjønner jeg ikke at du liker blåskjell?? Kamskjell har jo en grei konsistens. Blåskjell derimot... Men igjen spørs det vel på hvordan det er tilberedt, at det ikke er varmebehandler for lenge osv. Som med blekksprut.

Skrevet

Hvaaa? Det er jo egentlig litt krise... :(

Joda, jeg var der for en uke siden og da så jeg to stykker som hentet take away. :-) Nydelig sted! :)

Skrevet

Nodee - rett ved Frognerbadet. Helt fantastisk.

Cosmo i Munkedamsveien er også bra, men den første er i særklasse.

Du prøve? Jah?

Var der i går :)

Annonse

Skrevet

Jah? Og...?

Det var like bra som jeg håpet det skulle være :-) Og for en vinliste!

Skrevet

Det var like bra som jeg håpet det skulle være :-) Og for en vinliste!

Så bra! :) Jeg bestilte take-away fra Cosmo i kveld sammen med naboene, det var helt nydelig. Også skylla vi det ned med ei flaske dyr Chablis (meg), 2 flasker Riesling (jeg rørte den selvsagt ikke!) og to flasker Chianti i etterkant. Nydelig. :D

Skrevet

Så bra! :) Jeg bestilte take-away fra Cosmo i kveld sammen med naboene, det var helt nydelig. Også skylla vi det ned med ei flaske dyr Chablis (meg), 2 flasker Riesling (jeg rørte den selvsagt ikke!) og to flasker Chianti i etterkant. Nydelig. :D

Åh :-) Kanskje jeg må finne på noe krøll i kveld, er alene med frøknene...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...