Mary Poppins Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 Jeg elsker hummer, king-crab og blåskjell!!! Hummer er det ikke så ofte jeg har, men de andre to tingene har jeg rett som det er. Jeg er også glad i krabbe og kreps men da bare krabbeklørne.. ikke selve "kroppen". Kam-skjell har jeg aldri smakt men tror ikke det er noe for meg. Jeg synes konsistensen ser litt kvalmende ut. Jeg er veldig opptatt av konsistens på mat:-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 Jeg elsker hummer, king-crab og blåskjell!!! Hummer er det ikke så ofte jeg har, men de andre to tingene har jeg rett som det er. Jeg er også glad i krabbe og kreps men da bare krabbeklørne.. ikke selve "kroppen". Kam-skjell har jeg aldri smakt men tror ikke det er noe for meg. Jeg synes konsistensen ser litt kvalmende ut. Jeg er veldig opptatt av konsistens på mat:-) Kamskjell er fantastisk godt, det kan ihvertfall være det. ''Jeg er veldig opptatt av konsistens på mat:-)'' Da bør du styre unna haifinnesuppe, say no more... 0 Siter
adelie Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Skrevet 25. januar 2008 Jeg elsker hummer, king-crab og blåskjell!!! Hummer er det ikke så ofte jeg har, men de andre to tingene har jeg rett som det er. Jeg er også glad i krabbe og kreps men da bare krabbeklørne.. ikke selve "kroppen". Kam-skjell har jeg aldri smakt men tror ikke det er noe for meg. Jeg synes konsistensen ser litt kvalmende ut. Jeg er veldig opptatt av konsistens på mat:-) ''Jeg er veldig opptatt av konsistens på mat:-)'' Hei, da skjønner jeg ikke at du liker blåskjell?? Kamskjell har jo en grei konsistens. Blåskjell derimot... Men igjen spørs det vel på hvordan det er tilberedt, at det ikke er varmebehandler for lenge osv. Som med blekksprut. 0 Siter
flowy Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 Hvaaa? Det er jo egentlig litt krise... Joda, jeg var der for en uke siden og da så jeg to stykker som hentet take away. :-) Nydelig sted! 0 Siter
annegunn Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Nodee - rett ved Frognerbadet. Helt fantastisk. Cosmo i Munkedamsveien er også bra, men den første er i særklasse. Du prøve? Jah? Var der i går 0 Siter
annegunn Skrevet 30. januar 2008 Skrevet 30. januar 2008 Jah? Og...? Det var like bra som jeg håpet det skulle være :-) Og for en vinliste! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Det var like bra som jeg håpet det skulle være :-) Og for en vinliste! Så bra! Jeg bestilte take-away fra Cosmo i kveld sammen med naboene, det var helt nydelig. Også skylla vi det ned med ei flaske dyr Chablis (meg), 2 flasker Riesling (jeg rørte den selvsagt ikke!) og to flasker Chianti i etterkant. Nydelig. 0 Siter
annegunn Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Så bra! Jeg bestilte take-away fra Cosmo i kveld sammen med naboene, det var helt nydelig. Også skylla vi det ned med ei flaske dyr Chablis (meg), 2 flasker Riesling (jeg rørte den selvsagt ikke!) og to flasker Chianti i etterkant. Nydelig. Åh :-) Kanskje jeg må finne på noe krøll i kveld, er alene med frøknene... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.