fru Burlefot Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 Huff, det høres forferdelig ut... Jeg lider med deg! Pierre Robert har noen veldig gode tykke strømpebukser i ullblanding - fåes på dagligvarebutikk. De sklir ikke ned! 0 Siter
KaVa Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Skrevet 25. januar 2008 Huff, det høres forferdelig ut... Jeg lider med deg! Pierre Robert har noen veldig gode tykke strømpebukser i ullblanding - fåes på dagligvarebutikk. De sklir ikke ned! :-) Lider ikke lengre. Har fulgt tips fra Mirabell, og klippet av strømpebuksen slik at jeg får "thights" av den. Så nå sitter den der den skal. (litt kald på beina, men ellers OK :-) Flere har tipset meg om Pierre Robert også - så nå skal jeg handle strømpebukse på MEGA :-) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 :-) Lider ikke lengre. Har fulgt tips fra Mirabell, og klippet av strømpebuksen slik at jeg får "thights" av den. Så nå sitter den der den skal. (litt kald på beina, men ellers OK :-) Flere har tipset meg om Pierre Robert også - så nå skal jeg handle strømpebukse på MEGA :-) Ja, for Mirabell nektet deg å bruke sokker... LOL 0 Siter
KaVa Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Skrevet 25. januar 2008 Ja, for Mirabell nektet deg å bruke sokker... LOL Er ikke hjemme - har ikke sokker her akkurat nå :-) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 Er ikke hjemme - har ikke sokker her akkurat nå :-) Selvfølgelig har du ikke det! Jeg glemmer klokken her jeg sitter... tenkte jo ikke at du fremdeles er på jobb 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 Jeg elsker å lese om slike episoder i hverdagen! Så takk, KaVa, det var skikkelig morsomt ;-O Jeg har et "hold-in" underskjørt, kjøpt på H&M for mange år siden, der er egen "truse" i det, og da detter ingenting ned...... Et kjøp jeg aldri har angret! Og det "holder" inn også I beskrivelse minner det om mitt supersexy kortkorte tennisskjørt ;o) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1201272829' post='3788537] I beskrivelse minner det om mitt supersexy kortkorte tennisskjørt ;o) Sier du det? Bortsett fra at mitt har en slags strikk nederst med antiskli-kant Stilig! 0 Siter
fru Burlefot Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 :-) Lider ikke lengre. Har fulgt tips fra Mirabell, og klippet av strømpebuksen slik at jeg får "thights" av den. Så nå sitter den der den skal. (litt kald på beina, men ellers OK :-) Flere har tipset meg om Pierre Robert også - så nå skal jeg handle strømpebukse på MEGA :-) Hvilket merke var denne elendige strømpebuksen din da? Du må jo sørge for at ikke andre havner i samme kjipe situasjon som deg :-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 Kjøp deg ei strømpebukse som ikkje siger ned, eller bruk bukseseler. *S* Så laaang tråd bare på noe tullball...Kvinnfolk altså... 0 Siter
adelie Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 Woolford er perfekte, enten du skal ha ullblanding, bommull eller silke. Du får dem ikke i matbutikken, men det er god kvalitet. 0 Siter
fresja Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 Jeg har en sånn strømbebukse jeg også. Har brukt den noen kalde dager under langbukse. Men er buksa også litt sidreva, siger strømbebuksa ned. Det er også ubehagelig å gå med, men jeg mister jo ikke strømbebuksa da. 0 Siter
Lisabeth Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 *LOL* Ingen gode råd å komme med, men ler allikevel :-) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 He he. Du skulle hatt hofteholdere til strømpebuksa 0 Siter
Sofline Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 Jeg lurer også på hvor man finner strømpebukser som ikke glir nedover bena. Selv med bukser på holder ikke strømpebuksene seg oppe på meg. Da tar de gjerne med seg buksene på nedturen i samme slengen. Det verste med vinteren er strømpebukser, synes jeg. 0 Siter
Sofline Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 En annen ting jeg lurer på er hvorfor det er umulig å finne strømpebukser med lange nok ben, mens bukser nesten alltid er så lange at de bør sys opp for at jeg kan gå med dem. :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 En annen ting jeg lurer på er hvorfor det er umulig å finne strømpebukser med lange nok ben, mens bukser nesten alltid er så lange at de bør sys opp for at jeg kan gå med dem. :-) Du bør alltid kjøpe strømpebukser minst en størrelse større enn du bruker til vanlig! 0 Siter
Sofline Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 Du bør alltid kjøpe strømpebukser minst en størrelse større enn du bruker til vanlig! Jeg bruker størrelse XS eller S til vanlig, og jeg kjøper aldri strømpebukser mindre enn størrelse M, ofte L også. Det hjelper ikke. :-( 0 Siter
Gjest togli Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 Jeg bruker størrelse XS eller S til vanlig, og jeg kjøper aldri strømpebukser mindre enn størrelse M, ofte L også. Det hjelper ikke. :-( Hm,,merkelig. Jeg bruker vanligvis str. S eller M og er over 172 cm høy. I strømpebukser velger jeg gjerne str L og opplever aldri at de blir for korte... 0 Siter
Sofline Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 Hm,,merkelig. Jeg bruker vanligvis str. S eller M og er over 172 cm høy. I strømpebukser velger jeg gjerne str L og opplever aldri at de blir for korte... Merkelig... Jeg synes ikke jeg har særlig lange ben heller (jeg er 165 cm høy). Jeg tror jeg får prøve noen av merkene det tipses om her neste gang jeg skal på strømpebuksekjøp. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 Merkelig... Jeg synes ikke jeg har særlig lange ben heller (jeg er 165 cm høy). Jeg tror jeg får prøve noen av merkene det tipses om her neste gang jeg skal på strømpebuksekjøp. Og jeg har egentlig ganske lange bein, så spørs om det er "feil" merke på de du kjøper... Jeg kjøper sjelden strømpebukser, men vet jeg har et par fra Lindex iallefall. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.