Gå til innhold

Strømpebukseproblem - hva gjør man?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, det høres forferdelig ut... Jeg lider med deg!

Pierre Robert har noen veldig gode tykke strømpebukser i ullblanding - fåes på dagligvarebutikk. De sklir ikke ned!

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• KaVa

12

• Sofline

4

• hidi, the scorpion

4

• fru Burlefot

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Huff, det høres forferdelig ut... Jeg lider med deg!

Pierre Robert har noen veldig gode tykke strømpebukser i ullblanding - fåes på dagligvarebutikk. De sklir ikke ned!

:-) Lider ikke lengre. Har fulgt tips fra Mirabell, og klippet av strømpebuksen slik at jeg får "thights" av den. Så nå sitter den der den skal. (litt kald på beina, men ellers OK :-)

Flere har tipset meg om Pierre Robert også - så nå skal jeg handle strømpebukse på MEGA :-)

hidi, the scorpion
Skrevet

:-) Lider ikke lengre. Har fulgt tips fra Mirabell, og klippet av strømpebuksen slik at jeg får "thights" av den. Så nå sitter den der den skal. (litt kald på beina, men ellers OK :-)

Flere har tipset meg om Pierre Robert også - så nå skal jeg handle strømpebukse på MEGA :-)

Ja, for Mirabell nektet deg å bruke sokker... LOL

Skrevet

Ja, for Mirabell nektet deg å bruke sokker... LOL

Er ikke hjemme - har ikke sokker her akkurat nå :-)

hidi, the scorpion
Skrevet

Er ikke hjemme - har ikke sokker her akkurat nå :-)

Selvfølgelig har du ikke det!

Jeg glemmer klokken her jeg sitter... tenkte jo ikke at du fremdeles er på jobb ;)

Skrevet

Jeg elsker å lese om slike episoder i hverdagen! Så takk, KaVa, det var skikkelig morsomt ;-O

Jeg har et "hold-in" underskjørt, kjøpt på H&M for mange år siden, der er egen "truse" i det, og da detter ingenting ned...... Et kjøp jeg aldri har angret! Og det "holder" inn også ;)

I beskrivelse minner det om mitt supersexy kortkorte tennisskjørt ;o)

hidi, the scorpion
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1201272829' post='3788537]

I beskrivelse minner det om mitt supersexy kortkorte tennisskjørt ;o)

Sier du det? Bortsett fra at mitt har en slags strikk nederst med antiskli-kant ;) Stilig!

Skrevet

Hvilket merke var denne elendige strømpebuksen din da? Du må jo sørge for at ikke andre havner i samme kjipe situasjon som deg :-)

Skrevet

Kjøp deg ei strømpebukse som ikkje siger ned, eller bruk bukseseler. *S*

Så laaang tråd bare på noe tullball...Kvinnfolk altså...

Skrevet

Woolford er perfekte, enten du skal ha ullblanding, bommull eller silke. Du får dem ikke i matbutikken, men det er god kvalitet.

Skrevet

Jeg har en sånn strømbebukse jeg også. Har brukt den noen kalde dager under langbukse. Men er buksa også litt sidreva, siger strømbebuksa ned. Det er også ubehagelig å gå med, men jeg mister jo ikke strømbebuksa da.

Skrevet

*LOL*

Ingen gode råd å komme med, men ler allikevel :-)

AneM1365380603
Skrevet

He he. Du skulle hatt hofteholdere til strømpebuksa ;)

Skrevet

Jeg lurer også på hvor man finner strømpebukser som ikke glir nedover bena. Selv med bukser på holder ikke strømpebuksene seg oppe på meg. Da tar de gjerne med seg buksene på nedturen i samme slengen. Det verste med vinteren er strømpebukser, synes jeg.

Skrevet

En annen ting jeg lurer på er hvorfor det er umulig å finne strømpebukser med lange nok ben, mens bukser nesten alltid er så lange at de bør sys opp for at jeg kan gå med dem. :-)

Skrevet

En annen ting jeg lurer på er hvorfor det er umulig å finne strømpebukser med lange nok ben, mens bukser nesten alltid er så lange at de bør sys opp for at jeg kan gå med dem. :-)

Du bør alltid kjøpe strømpebukser minst en størrelse større enn du bruker til vanlig!

Skrevet

Du bør alltid kjøpe strømpebukser minst en størrelse større enn du bruker til vanlig!

Jeg bruker størrelse XS eller S til vanlig, og jeg kjøper aldri strømpebukser mindre enn størrelse M, ofte L også. Det hjelper ikke. :-(

Skrevet

Jeg bruker størrelse XS eller S til vanlig, og jeg kjøper aldri strømpebukser mindre enn størrelse M, ofte L også. Det hjelper ikke. :-(

Hm,,merkelig. Jeg bruker vanligvis str. S eller M og er over 172 cm høy. I strømpebukser velger jeg gjerne str L og opplever aldri at de blir for korte...

Skrevet

Hm,,merkelig. Jeg bruker vanligvis str. S eller M og er over 172 cm høy. I strømpebukser velger jeg gjerne str L og opplever aldri at de blir for korte...

Merkelig... Jeg synes ikke jeg har særlig lange ben heller (jeg er 165 cm høy). Jeg tror jeg får prøve noen av merkene det tipses om her neste gang jeg skal på strømpebuksekjøp.

Skrevet

Merkelig... Jeg synes ikke jeg har særlig lange ben heller (jeg er 165 cm høy). Jeg tror jeg får prøve noen av merkene det tipses om her neste gang jeg skal på strømpebuksekjøp.

Og jeg har egentlig ganske lange bein, så spørs om det er "feil" merke på de du kjøper... Jeg kjøper sjelden strømpebukser, men vet jeg har et par fra Lindex iallefall.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...