Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sikler på en bestemt ny bil, har selvfølgelig overhode ikke råd, men det er ingenting i veien for å stikke innom bilforhandelren på den andre siden av gata og sitte i en en liten stund?

Min kjære hevder at det ikke er vanlig med mindre man skal kjøpe.... Jeg kan jo håpe de vil gi meg 95% rabatt.... *Sukk*

Skrevet

Men hva er vitsen? Få ennå mer lyst på den bilen du ikke har råd til å kjøpe? ;)

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Siden jeg har vært i bilbransjen i 30 år så kan jeg fortelle deg at du bare kan rusle over gaten og presentere deg og ta med selgeren på en prøvetur i en tilsvarende bil du finner i utstillingen.

Du behøver ikke si annet enn at du vurderer å kjøpe en slik bil men trenger å prøvekjøre den og tilsvarende modeller før du bestemmer deg.

Skulle bare mangle egentlig siden mennesker bruker flere hundretusen kroner av surt oppsparte penger for å kjøpe en ny eller nyere bil.

Ha den beste samvittighet og prøvesitt,prøvekjør og vurder din neste bil bil du.

Skrevet

Gjør som Kåre Kruttlapp sier, be om en kjøretur med god samvittighet.

Kanskje finner du ut at det er andre ting som er viktigere å prioritere, eg mener at du kan finne ut at den ikkje var noen "orgasmisk" opplevelse allikevel, bare en kjedelig bil med fire hjul! :)

random1365380890
Skrevet

Siden jeg har vært i bilbransjen i 30 år så kan jeg fortelle deg at du bare kan rusle over gaten og presentere deg og ta med selgeren på en prøvetur i en tilsvarende bil du finner i utstillingen.

Du behøver ikke si annet enn at du vurderer å kjøpe en slik bil men trenger å prøvekjøre den og tilsvarende modeller før du bestemmer deg.

Skulle bare mangle egentlig siden mennesker bruker flere hundretusen kroner av surt oppsparte penger for å kjøpe en ny eller nyere bil.

Ha den beste samvittighet og prøvesitt,prøvekjør og vurder din neste bil bil du.

Må du ha med selgeren på prøvetur? Trodde man fikk kjøre alene jeg bare de fikk ta en kopi av førerkortet.

Skrevet

Prøvetur tør jeg ikke, da blir jeg sikkert så deppa at jeg må besøke menn i hvite frakker etterpå... :o(

Men jeg skal innom og prøvesitte og titte litt! :o)))) En eller annen gang MÅ da den lottokupongen gå inn med mer enn 35,- i gevinst?! ;o)

Skrevet

Må du ha med selgeren på prøvetur? Trodde man fikk kjøre alene jeg bare de fikk ta en kopi av førerkortet.

Svigers har hatt en på prøve over natta nettopp så man trenger nok ikke ha med selger nei.

Skrevet

Men hva er vitsen? Få ennå mer lyst på den bilen du ikke har råd til å kjøpe? ;)

''Men hva er vitsen? Få ennå mer lyst på den bilen du ikke har råd til å kjøpe? ;)''

Jepp! :o) Det kjæresten bare sier er:"Om du flytter hit så får du råd til en sånn...." Og det gjør jeg jo, men.... Det var disse søte små da!

Skrevet

Jeg er ofte å prøver biler jeg sikler på jeg :-) Noen ganger har jeg også fått lånt en bil over helgen osv. Har heller aldri måtte hatt med selger på prøvetur :-)

Reis å kos deg med å prøvesitte drømmebilen :-)

Skrevet

Jeg er ofte å prøver biler jeg sikler på jeg :-) Noen ganger har jeg også fått lånt en bil over helgen osv. Har heller aldri måtte hatt med selger på prøvetur :-)

Reis å kos deg med å prøvesitte drømmebilen :-)

''Reis å kos deg med å prøvesitte drømmebilen :-)''

Sannsynligvis kommer jeg vel til å gå gråtende ut av bilsjappa etterpå.... :o( At nybil skal være såååååå dyrt da!

Skrevet

Man trenger vel ikke bare gjøre det som "er vanlig", kan du hilse kjæresten din å si :-)

Skrevet

Hvilken bil sikler du etter?

Jeg har lånt og prøvekjørt veldig mange nybiler. No problem. Du får ha bilen ei hel helg også, hvis du spør ;D

Kåre Kruttlapp
Skrevet

''Men hva er vitsen? Få ennå mer lyst på den bilen du ikke har råd til å kjøpe? ;)''

Jepp! :o) Det kjæresten bare sier er:"Om du flytter hit så får du råd til en sånn...." Og det gjør jeg jo, men.... Det var disse søte små da!

Husk 1 ting bare: nybilfølelsen varer bare i 3 måneder ca.! "ler" ikke meningen å være festbrems her nå.

Skrevet

Det er ikke så lett...

Flytt og ta med deg unga de dagene du har dem. Det er tross alt ikke lange biten. Men det er jo en helt annen diskusjon, ja... ;)

Skrevet

Svigers har hatt en på prøve over natta nettopp så man trenger nok ikke ha med selger nei.

*fnis* Kanskje det hadde vært hyggelig... å ha med selgeren natta over.. :P (men det gjelder vel kun de single;)

Skrevet

Det er ikke så lett...

Flytt og ta med deg unga de dagene du har dem. Det er tross alt ikke lange biten. Men det er jo en helt annen diskusjon, ja... ;)

Da vil faren gå bananas. Dessuten synes jeg det er unødvendig med den kjøreturen på ungene om morran/ettermiddagen når de ikke er helt nødt. I tillegg vil det skape mye dødtid på meg som jeg da ikke vet hvor jeg skulle tilbringe mellom skolestart og jobb osv.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1201380851' post='3789665]

Pappa hadde den på prøve fra torsdag til fredag for to uker siden.

Fin utenpå, men veldig trangt i baksetet, i forhold til sammenlignbare modeller, ifm de to mest bilinteresserte i familien.

Hm. Svigers hadde den på prøve og mente den var større i baksetet enn RAV4 f.eks, og den er jo romslig nok. Den er vel 20 cm lengre enn RAV4.

Uansett har jeg ikke råd med mindre jeg får 90% rabatt...

Skrevet

Hm. Svigers hadde den på prøve og mente den var større i baksetet enn RAV4 f.eks, og den er jo romslig nok. Den er vel 20 cm lengre enn RAV4.

Uansett har jeg ikke råd med mindre jeg får 90% rabatt...

Før i dag hadde du bare råd om du fikk 95% rabatt.

Vunnet i lotto i kveld eller?:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...