Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en farlig hobby...hehe

Jeg var på utkikk etter en "ny" bruktbil i et spesielt merke, og gikk til bilforhandleren og tittet. De hadde ikke noen inne av den typen jeg hadde lyst på, men de hadde en helt ny modell i samme bilmerke.. og den var tøff, racen og skikkelig snerten..

Nå er den min...hehe.. og gjelden også :)

Skrevet

Før i dag hadde du bare råd om du fikk 95% rabatt.

Vunnet i lotto i kveld eller?:)

*Hehe* 90% rabatt skulle jeg nok klare, men ikke stort mer....

Gjest Angela26
Skrevet

Det er farlig aa proeve en bil man ikke har raad til!

Vi er paa utkikk etter en ny en....Stoppet innom en forhandler og fikk oss en proevetur ja, og den var bare saa herlig aa kjoere! 160 hestekrefter:-D

Men den koster flesk...buuuhhhuuuuu...

Ja, saa naa holder jeg paa aa overtale mannen da, og det er neimen ikke enkelt... Han er nemlig saa snusfornuftig, men det er ikke jeg!

Skrevet

*Hehe* 90% rabatt skulle jeg nok klare, men ikke stort mer....

Eg vet ikkje kor mye en sånn bil koster, men eg hadde klart å betale maks 5000.-(samme som eg betalte for den eg har no), kor stor rabatt måtte eg ha hatt da? :)

Skrevet

Klart du kan stikke innom og prøvesitte. Du kan også prøvekjøre. Du trenger ikke ha med selgeren. De gangene vi har kjøpt bil, har vi ikke bestemt oss med en gang, men prøvekjørt flere typer før vi har bestemt oss. Senest for et par uker siden var vi innom fire bilbutikker og prøvesatt og prøvekjørte biler. Vi har ikke kjøpt noen enda, men det blir nok i løpet av våren.

Skrevet

Eg vet ikkje kor mye en sånn bil koster, men eg hadde klart å betale maks 5000.-(samme som eg betalte for den eg har no), kor stor rabatt måtte eg ha hatt da? :)

Den koster oppimot 400.000,- tror jeg... 50.000,- hadde jeg greid fint, egentlig litt mer også, men uansett er det laaaaangt igjen til 400.000,-....

Skrevet

Selvfølgelig kan du ta deg en prøvetur selv om du ikke har tenkt til å kjøpe. De fleste prøvekjører uansett mange biler før de bestemmer seg. Det kan jo også gi deg en pekepinn på hva du skal se etter på bruktmarkedet.

Skrevet

Selvfølgelig kan du ta deg en prøvetur selv om du ikke har tenkt til å kjøpe. De fleste prøvekjører uansett mange biler før de bestemmer seg. Det kan jo også gi deg en pekepinn på hva du skal se etter på bruktmarkedet.

Bruktmarkedet? Tiguan kom på markedet nå og er nok ikke på bruktmarkedet før om et par år...

Svigers har veldig lyst på Tiguan og han har råd så det spørs om det ikke blir en i familien i alle fall. :o)

Skrevet

Bruktmarkedet? Tiguan kom på markedet nå og er nok ikke på bruktmarkedet før om et par år...

Svigers har veldig lyst på Tiguan og han har råd så det spørs om det ikke blir en i familien i alle fall. :o)

Jeg hadde ikke lest hele tråden da jeg svarte. :-)

Skrevet

pft.. spørr om å få kjøre den en tur da vet du;)

late som om at du skal kjøpe;) Er mange som gjør nettopp dette:P

broren til en venninne av meg gjør dette i ny og ne:P og han får alltid låne en til prøving;)

Da chrysler neon kom ut gjorde jeg akkurat det samme;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...