Gå til innhold

Har du mange/gode venner, evt hobbyer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har mange bekjente og "avstandsvenner", naboer og foreldre til venner av ungene som ønsker å være sammen med oss, og vi sammen med dem. Men det er veldig få jeg slipper heeelt innpå meg. Jeg er kanskje litt redd for å gjøre det? ;o) Jeg har kun noen få (4) nære venninner, og desverre ingen søstre (kunne vært godt med søstre, ser jeg for meg..) Har veldig mye kontakt med min svigerinne, da. Vi snakkes minst annenhver dag.

Min aller beste venninne, har jeg hatt siden 1. klasse, for 25 år siden. Hun er en helt utrolig god! Vår hverdag skiltes på ungdomsskolen, men stadig er vennskapet like sterkt. Vi har tråkket hver våre stier, men møtes så ofte vi kan. Våre menn går også veldig godt overens, og det gleder oss :)

Jeg er ikke med i vinklubb eller syforening (mange navn), ei heller idrett. Men jeg vurderer faktisk å starte på med fotball på et kjerringlag, eller jazzballett igjen, bare for å være litt mer sosialt på fast basis, eller evt i en klatreklubb.

Er dere med i noen lag, foreninger eller hobbyklubber? Hmm skulle ønske å lære meg å male bilder :)

AneM1365380603
Skrevet

Jeg har også en venninne fra barneskolen. Vi bor ikke på samme plass, men har daglig kontakt. Jeg har 4 personer som jeg kan snakke med om alt mulig, så har jeg endel andre venner som jeg har mer overfladisk kontakt med.

Jeg ønsker ikke å ha mange venner, for jeg har ikke tid til det. Jeg ønsker heller å pleie forholdet til de jeg har.

Jeg er ikke med i noen klubb, for det har jeg ingen interesse av. Jeg kunne tenkt meg å male litt om jeg skulle begynne med noe, men mitt talent er svært så begrenset :(

Skrevet

Jeg har også en venninne fra barneskolen. Vi bor ikke på samme plass, men har daglig kontakt. Jeg har 4 personer som jeg kan snakke med om alt mulig, så har jeg endel andre venner som jeg har mer overfladisk kontakt med.

Jeg ønsker ikke å ha mange venner, for jeg har ikke tid til det. Jeg ønsker heller å pleie forholdet til de jeg har.

Jeg er ikke med i noen klubb, for det har jeg ingen interesse av. Jeg kunne tenkt meg å male litt om jeg skulle begynne med noe, men mitt talent er svært så begrenset :(

Ja, det var det der med talent, da... ;o)

AneM1365380603
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1201373098' post='3789575]

Ja, det var det der med talent, da... ;o)

Jazzballett eller annen dans høres kjekt ut, så det var ikke noen dum ide. Det er en gøy måte å holde seg i form på.

Skrevet

Jeg har også mange bekjente og venner,men svært få jeg åpner meg for.Jeg har ei god vennine som vet alt om meg.Hun kan jeg fortelle alt til,og stoler 100% på henne.

Ellers er min samboer min aller beste venn,og han kan jeg også fortelle alt til.

Jeg har alltid hatt flest gutte venner,aldri stolt helt på jenter...

Noen venner vet noe,mens andre venner vet noe annet.Deler ikke for mye med for mange..

Jeg er ikke med i noe organisert idrett,men er med i hunde klubben.Har flere dyr,så de er min hobby! :0)

Kunne godt blitt med i noe,for det sosiale(.Hunde klubben er veldig "lukket",vanskelig å bli kjent med den "gamle klanen..")

Kan vel snart kalle dol for en hobby også...Så mye som jeg er her.. ;0)

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Ta deg et salsa eller swing kurs du Lotte.Det gjorde jeg og det var himla gøy! Salsa er så gøyalt å danse og når du får teknikken til å sitte så drar du det med deg på fest og du får mange beundrende blikk og alle vil lære teknikken.Swing er også lidderlig morsomt.Sett igang hoftene jente.

Skrevet

Ta deg et salsa eller swing kurs du Lotte.Det gjorde jeg og det var himla gøy! Salsa er så gøyalt å danse og når du får teknikken til å sitte så drar du det med deg på fest og du får mange beundrende blikk og alle vil lære teknikken.Swing er også lidderlig morsomt.Sett igang hoftene jente.

Kåre du bedåre, du har begynt med punktum! :)

AneM1365380603
Skrevet

Det har du rett i. Har ikke sett han lage punktum før. Nå venter jeg på komma også, he he.

Skrevet

Å danse ser artig ut!

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Tone kan jeg deg klone? Jeg vil ha en Tone jeg og. Begynte jeg med punktum? Fysj og fysj.

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Det har du rett i. Har ikke sett han lage punktum før. Nå venter jeg på komma også, he he.

Svarte! Skal jeg begynne å skrive riktig også nå? Jeg får vel gjøre som damene sier,ellers blir vel imagen min ødelagt,og oppsmuldret,slik at jeg sitter igjen med bare et artig nick.

Skrevet

Jeg har et par nære venninner, en del mer perifert bekjente, noen fra dol ;o) og så har jeg heldigvis søstrene mine da!

Er heller ikke med noen forening eller noe sånt, når i all verden skulle jeg fått tid til det? Men heldigvis gjør kjæresten og jeg masse koselig sammen da. :o)

lillemegpåtur
Skrevet

Jeg vil heller ha noen få gode venner enn 100 bekjentskaper jeg ikke vet særlig mye om. Jeg holder kontakten med de fleste venner via sms og chatting, pga jeg bor nå på østlandet og de er på vestlandet.. Så internett er viktig for å være sosial for meg!

Det kan jo kanskje være noe for deg også? Du er jo allerede her på dette forumet, men søker du f eks på "keramikk + forum" så vil ejg tippe du finner et forum for det, eller uansett hvilke annen hobby du kan tenke deg. Og slik bli kjent med flere som har samme hobby/intresse, og kanskje noe i nærheten av deg så kan dere møtes?

Facebook/blink er jo ofte mye rare typer på , men det er det ofte på forumer også. Men på forumer kan du jo se hva folk skriver (dette er det eneste forumet jeg vet om hvor man kan bytte nick hele tida) og dermed få et inntrykk av en person.

lillemegpåtur
Skrevet

Jeg vil heller ha noen få gode venner enn 100 bekjentskaper jeg ikke vet særlig mye om. Jeg holder kontakten med de fleste venner via sms og chatting, pga jeg bor nå på østlandet og de er på vestlandet.. Så internett er viktig for å være sosial for meg!

Det kan jo kanskje være noe for deg også? Du er jo allerede her på dette forumet, men søker du f eks på "keramikk + forum" så vil ejg tippe du finner et forum for det, eller uansett hvilke annen hobby du kan tenke deg. Og slik bli kjent med flere som har samme hobby/intresse, og kanskje noe i nærheten av deg så kan dere møtes?

Facebook/blink er jo ofte mye rare typer på , men det er det ofte på forumer også. Men på forumer kan du jo se hva folk skriver (dette er det eneste forumet jeg vet om hvor man kan bytte nick hele tida) og dermed få et inntrykk av en person.

Glemte å si at jeg har 2 gode venner jeg snakker mye med, og treffer når jeg er der, ei venninne jeg ikke ser eller snakker så mye med meg avstanden og at hu ikke har nett hjemme, men vi snakker iblant på telefon, og ei som jeg treffer når jeg er ibyen og som jeg har vokst opp med. Og en kompis jeg hang utrolig mye med en periode, uten at vi ble lei hverandre, vi føler oss mer som søsken enn venner om du skjønner (kan som klart som alle søsken plage hverandre litt iblant ;-).)

Så da har jeg 2 guttevenner (+ sambo da), 2 venninner og ei guttejente (sider det pga jeg skrev i et annet innlegg at jeg har flest guttevenner og det har jeg alltid hatt, faktisk ikke hatt så mange venninner før, stort sett hun guttejenta jeg har vokst opp med). Flere gutter jeg har mista kontakten med, og kanskje like greit. Vi vokste fra hverandre.

Skrevet

Tone kan jeg deg klone? Jeg vil ha en Tone jeg og. Begynte jeg med punktum? Fysj og fysj.

De må så gjerne klone, men mitt navn er ikke Tone.

Jeg synes du kler punktum, Kåre. Ikke slutt. Please, med sukker på?:)

Kåre Kruttlapp
Skrevet

De må så gjerne klone, men mitt navn er ikke Tone.

Jeg synes du kler punktum, Kåre. Ikke slutt. Please, med sukker på?:)

Okey "sunshine".Du får det som du vil.Med sukker på også? Jeg er så svak for kvinner så da får det bli slik da.

Skrevet

Okey "sunshine".Du får det som du vil.Med sukker på også? Jeg er så svak for kvinner så da får det bli slik da.

Pudding! :-)

Skrevet

:)

Skrevet

Svarte! Skal jeg begynne å skrive riktig også nå? Jeg får vel gjøre som damene sier,ellers blir vel imagen min ødelagt,og oppsmuldret,slik at jeg sitter igjen med bare et artig nick.

Ja.. og så kan du ha "space" etter komma!! Og etter punktum!!

:))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...