Gå til innhold

Vonde og harde bryster


Gjest litameg

Anbefalte innlegg

Gjest litameg

De siste ukene har jeg vært øm i begge brystene. Det ene av brystene har en stor og har klump inni seg og det andre er noe hardere enn vanlig. Hva kan dette være? Hormonelt? Gravid? Kreft? Er litt nervøs..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest merkelig syns jeg

Jeg bruker å ha ømme og litt større bryster i uka før mens. Denne gangen har jeg hatt større og ømme bruster ETTER mens. Det er nå to uker siden forrogemens, og brystene er fortsatt ømme og store.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker å ha ømme og litt større bryster i uka før mens. Denne gangen har jeg hatt større og ømme bruster ETTER mens. Det er nå to uker siden forrogemens, og brystene er fortsatt ømme og store.

Det første jeg tenker er graviditet, men den kulen du snakker om tenker jeg kanskje bør sjekkes? Man kan få kuler i brystene dersom man er gravid også, men da er det snakk om kuler pga melkekjertler. Usikker på om det er en slik kul du kjenner. Ta en test du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest merkelig syns jeg

Det første jeg tenker er graviditet, men den kulen du snakker om tenker jeg kanskje bør sjekkes? Man kan få kuler i brystene dersom man er gravid også, men da er det snakk om kuler pga melkekjertler. Usikker på om det er en slik kul du kjenner. Ta en test du!

Jeg er ikkje samme person som trådstarter, jeg har bare ømme og store bryster. Ingen uvanlige kuler, bare akkurat slik jeg bruker å ha det før mens.

Syns det er merkelig at jeg får det etter mensen, og at det varer så lenge. Gravid? nei, det tror jeg neppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikkje samme person som trådstarter, jeg har bare ømme og store bryster. Ingen uvanlige kuler, bare akkurat slik jeg bruker å ha det før mens.

Syns det er merkelig at jeg får det etter mensen, og at det varer så lenge. Gravid? nei, det tror jeg neppe.

Så det for sent ;-)

Du vet nok best selv om det er sjanse for at du er gravid eller ikke ;-) Er du ikke gravid, så aner jeg ikke.... Tror iallefall ikke det er noe å bekymre seg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest merkelig syns jeg

Så det for sent ;-)

Du vet nok best selv om det er sjanse for at du er gravid eller ikke ;-) Er du ikke gravid, så aner jeg ikke.... Tror iallefall ikke det er noe å bekymre seg..

Nei, jeg bekymrer meg ikke så veldig, bare lurer på hvorfor det er slik. Mensen var veldig vond sist gang også. Kan man ha mens selv om man er gravid da?

takk for svar:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg bekymrer meg ikke så veldig, bare lurer på hvorfor det er slik. Mensen var veldig vond sist gang også. Kan man ha mens selv om man er gravid da?

takk for svar:o)

Ja, man kan ha mens selv om man er gravid, men kan det ha vært at du har hatt en tidlig abort? Da vil blødningene bli kraftigere og kanskje litt mer langvarige. Dessuten vil noen få ømme bryster i forbindelse med dette...

Det hender også at man feks. bærer på to foster og at det ene blir utstøtt som mensblødning. Det andre fosteret "klorer seg fast" og man får graviditetssymptomer. Dette skjedde meg og nå er minstemor 3 år gammel:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest merkelig syns jeg

Ja, man kan ha mens selv om man er gravid, men kan det ha vært at du har hatt en tidlig abort? Da vil blødningene bli kraftigere og kanskje litt mer langvarige. Dessuten vil noen få ømme bryster i forbindelse med dette...

Det hender også at man feks. bærer på to foster og at det ene blir utstøtt som mensblødning. Det andre fosteret "klorer seg fast" og man får graviditetssymptomer. Dette skjedde meg og nå er minstemor 3 år gammel:)

Ok, blødningene var ikke kraftigere, bare mer vondt. Ellers er sannsynligheten veldig liten for at jeg er gravid og jeg håper faktisk ikke at jeg er det ;o) (vi har fått nok barn via adopsjon:o)

Det er vel helst bare litt utenom det vanlige vil jeg tro. Skal si fra om det kommer en unge sprettende ut! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, blødningene var ikke kraftigere, bare mer vondt. Ellers er sannsynligheten veldig liten for at jeg er gravid og jeg håper faktisk ikke at jeg er det ;o) (vi har fått nok barn via adopsjon:o)

Det er vel helst bare litt utenom det vanlige vil jeg tro. Skal si fra om det kommer en unge sprettende ut! :-D

Hm, sånn var min blødning når jeg mistet tvillingfosteret. Mye vondere enn vanlig mens, men mer kortvarig ;-) *vanskelig*

Fint om du forteller det dersom det kommer ut en unge, ja;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt dette og føler at det stemmer. Altså, dersom man har problemer/bekymringer med sine barn eller partner så kan det slå ut i vondt/vonde bryst. Kan det stemme for deg?

Ellers så synes jeg uansett at det er verdt å ta en kontroll på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest merkelig syns jeg

Hm, sånn var min blødning når jeg mistet tvillingfosteret. Mye vondere enn vanlig mens, men mer kortvarig ;-) *vanskelig*

Fint om du forteller det dersom det kommer ut en unge, ja;)

Hahaha, det skal jeg gjøre ja;o) Det ville nemlig blitt en sensasjon....:-D

Huff, jeg håper virkelig ikke at det er DET, jeg er "altfor" gammel til å få en baby nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest merkelig syns jeg

Jeg har hørt dette og føler at det stemmer. Altså, dersom man har problemer/bekymringer med sine barn eller partner så kan det slå ut i vondt/vonde bryst. Kan det stemme for deg?

Ellers så synes jeg uansett at det er verdt å ta en kontroll på det.

Hm, den var ny... Jeg er ikke samme person som trådstarter, (jeg tok visst over hele tråden..Det var ikke meningen!) og sitter nå å prøver å finne ut om jeg har noen bekymringer/ problemer med mine kjære. Jeg kan ikke komme på noe, ungene er friske og gubben og jeg har det slik som vi alltid har hatt det, fint.

Huff, nå kommer jeg til å ligge å gruble i natt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm, den var ny... Jeg er ikke samme person som trådstarter, (jeg tok visst over hele tråden..Det var ikke meningen!) og sitter nå å prøver å finne ut om jeg har noen bekymringer/ problemer med mine kjære. Jeg kan ikke komme på noe, ungene er friske og gubben og jeg har det slik som vi alltid har hatt det, fint.

Huff, nå kommer jeg til å ligge å gruble i natt..

Hehe, jeg mente ikke å la deg få en søvnløs natt! :) Ingen flytting, ny jobb, ny skole, barnehage osv som kan være årsaken. Dette trenger jo ikke å stemme for deg altså :) men jeg har merket meg at det gjelder endel....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest merkelig syns jeg

Hehe, jeg mente ikke å la deg få en søvnløs natt! :) Ingen flytting, ny jobb, ny skole, barnehage osv som kan være årsaken. Dette trenger jo ikke å stemme for deg altså :) men jeg har merket meg at det gjelder endel....

Nei, det er ikke noe spesielt nå for tiden. Alt går som normalt. Bruker heller ikke merke det på den måten når det er noe spesielt heller.

Har veeeeldig liten tro på at jeg er gravid, har så liten tro at jeg ikke engang gidder å kjøpe en test for å finne det ut...

Å neida, jeg blir nok ikke liggende våken, er ikke av den bekymrede typen;o) God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, det skal jeg gjøre ja;o) Det ville nemlig blitt en sensasjon....:-D

Huff, jeg håper virkelig ikke at det er DET, jeg er "altfor" gammel til å få en baby nå!

Ok, satser på at dette kun er noe "uskyldig" og det kan det jo godt være:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest merkelig syns jeg

Ok, satser på at dette kun er noe "uskyldig" og det kan det jo godt være:)

Bare for å holde deg informert;o) I dag kom mensen igjen, en hel uke for tidlig...

Men det passer veldig fint, for neste uke skal jeg på en liten ferie:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å holde deg informert;o) I dag kom mensen igjen, en hel uke for tidlig...

Men det passer veldig fint, for neste uke skal jeg på en liten ferie:o)

Jaja, godt det gikk som du ønsket;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...