Gå til innhold

typsik enkelte jenter?!

Anbefalte innlegg

Gjest 294ugmg
Skrevet

Jeg blir SPRØ av enkelte jenter! Har ei venninne som blir småfornærmet for ting jeg ikke fatter kan være et problem, også kommer hun med deg gjerne i LANG tid i etterkant, med en litt sånn små morsom/spydig måte å si det på. Konfronterer jeg det med henne, blir hun bare sur, og det blir en evig diskusjon. Sånt er fryktelig irriterende, vet jo ikke hvor jeg har henne. Klarer ikke slappe av. Få gutter som er sånn. Flere som har opplevd ette med sine venniner? JEg føler ditt og datt og du sa det og det den gangen bla bla. ER det mulig??

Skrevet

Jeg har det inntrykk av at gutter takler kritikk bedre enn jenter.

Men med unntak så klart..

Jenter må liksom tenke og føle så mye...

Gutta sier fra,så er de ferdig med det..

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Jeg har det inntrykk av at gutter takler kritikk bedre enn jenter.

Men med unntak så klart..

Jenter må liksom tenke og føle så mye...

Gutta sier fra,så er de ferdig med det..

Ja vi gjør det! Tar opp temaet gjør oss ferdig! Og ikke mere mas!

Skrevet

Nytter det ikkeå snakke med henne så må du vurdere om dette er ei venninne du vil holde på.

Skrevet

Ja vi gjør det! Tar opp temaet gjør oss ferdig! Og ikke mere mas!

nåja.....som allerede nevnt,så gjelder det ikke alle menn,det finns unntak ja,tro meg. ;-)

Skrevet

nåja.....som allerede nevnt,så gjelder det ikke alle menn,det finns unntak ja,tro meg. ;-)

Å ja, det at alle menn er så rake og enkle er bare noe tull.

Skrevet

Å ja, det at alle menn er så rake og enkle er bare noe tull.

AMEN!

lillemegpåtur
Skrevet

Siden barneskolen har jeg heller holdt meg med gutta av nettopp slike ting du nevner.. jenter ER verre når det gjelder intriger, manipulering og slikt som du nevner, får masse følelser for småproblemer. Jeg har hatt nok ekte problemer i livet og gidder ikke å bruke tid på å høre på "klaging på ting som ikke er et problem", klart man må jo få lov å "blåse ut litt" iblant, men det er forskjell på "engang iblant" og "hele tida".

Gutter er som Kåre sa, sier ifra hva som er galt, ferdig. Eller som gutta på skolen: Slåss og ble venner igjen. Ikke spredde rykter, baksnakket og fortalte hemmeligheter. Så var veldig tydelig forskjell på alle skoler jeg har gått på at flertallet gutter var bedre til å løse problemer enn flertallet jenter. Ikke at vold løser så mye, men en blåveis kan jo tross alt leges.. ikke rykter og baksnakking...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...